mobilen borta ?

igår så åkte vi till etelhem för att vara med folk , men det sög så vi funderade på att åka hem och det gjorde vi. men en sak som var roligt är att jag var med vissa personer som är roliga , och dom gjorde kvällen bra. sen åkte vi hem till marco och sov vid han och det var ju så bra efter som att han fyller år idag. men vi stak tidigt idag för att inte störa hans födelsadag. vi sjöng för han och det var skit fint ju (Y)

idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt leta efter min mobil för den är borta.. men jag hade den innan jag åkte hem från moa det vet jag iaf. vad ska ni göra idag ?( sitter på pappas data så det blir inga bilder) hörs senare love ya!

Kommentarer

ring till din mobil?

men jag har inte din ialf

det är bara bra här, halsflussen är redan över :) själv godis?

jag har en frågestund i bloggen skulle vara jätte tacksam om du ville ställa några :)























Follow my on Bloglovin







Trackback