nu händer det igen..

igår var jag ute i vädret med rohan & moa och sen åkte vi till skolan och skulle ha klassmöte och sen blev det ändrade planner igen. jag blev kvar på hemse med moa och sov hos hennes pappa. så jag skrev inget mer igår. men jag ska försöka svara på era kommenter nu. förlåt att det blev ändrat. men alla planer funkar bara inte.

godmorgn kan jag säga. och jag kom nyss till skolan bara för vi hade sov morgon så somnade jag och moa om och kom till skolan en halvtimme senare till skolan. och det är skit fint väder här i skolan varmt och skönt. + att jag vet inte hur mina planer ser ut. men jag ska hem till moa efter skolan och sen ska vi till visby (tror jag lägger upp ett inlägg då) och sen efter vi har varit i visby ska vi hem tror jag eller jag måste nog det efter som jag känner att jag måste hem. nu ska jag läsa och svar era söta saker ni skriver till mig! <3


bild från google.


Kommentarer

planer är ganska svårt ändå att hålla sig till:/ men hoppas du får en bra dag ändå:)

Okej, vad har du för lektioner då?

Jag kom nyss in från en promenad med hunden och killen =)

Kramis

sv: okej, vad skoj :D

- Aw tack så mycket hjärtat! Måste få säga desamma faktiskt :) haha.



Allt bra med dig idag? :)

sv: hehe, jobbigt ju ;P men ja fixade mig på 10 min x)



Gör du då? :D

jjodå! det är bra! )(

va gör du??

kram!

Va händer ikväll?

Sist jag skrev så gick du i skolan skrev du till mig i alla fall. :P























Follow my on Bloglovin







Trackback