regn regn regn :/

vaknade av att det regnade det är ju hur tist som helst det ska ju vara sol så man kan vara ute men nu kan man inte vara ute för då blir man blöt. men jag kanske ska ta och hitta något påsk pyssle och sätta mej vid det ett tag. har ni påsk pysslat lite eller ?

kommer inte ihåg vart jag tog bilden lite klantig men vill ni veta det kan jagh hitta den. men den här bilden gillar jag och man kan köpa tröjan den är jätte snygg tycker jag. tycker ni det ? och sen kan hon ge mej sitt hår. vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

haha, hoppas du vinner. ((; <3

asså jag hejar lite på färjestad också, fast mest på HV71. x'D

Jag har inte påskpysslat ^^



sv: hahaha okej :P

snygg bild, gillade allt hon hade på sig och håret!

jag har inte börjat med påskpyssel än för har inte hunnit tänka så långt än, hehe.

Idag komme rmin bror hit och vi kanske ska grilla, men just nu finns ingen sol:/

SV; Visst är den söt!:D

Kramar

sv: jag bor i norrlanda (på gotland... ) :) dudå? ^^

sv: nej, jag tror inte det, har inte tid ^^

Träja va fin:) De är jättetråkigt att de ska vara så kallt och blött ute:( gå in och kommentera på min blogg :) /Erika

Hur är läget då? :D

Hehe okej :) Jag ser alltid det ;>

Händer idag? :)

Hjälp mig välja bikini ! Puss Elina

sv; morn :D

allt väl?

Sv: Min dag var jättebra :)

Vad ska du göra idag då?

Kram

jag har inte påskpysslat. jag gillar inte änns att göra de. (('x töjan var fin. <3

tröjan var jättefin! :)

tishan var jättesnygg!

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

sjukt snygg :)



http://snyggastblogg.se/?s=jesi.blogg.se&x=0&y=0 :)

sv; okej :D

ne inte mkt, tar det lugnt med filmen :D

riktigt snygg tröja :)

Sv: Okej, hoppas du får en bra dag! :)

Kram

jätte fin tröja! :)

och jag hatar regnet också .. -.-

sv; jamen :D

aaaww.. tack så jätte mycket! :)

haha, det har inte gått så bra med försäljningen x) Menmen, nån dag kanske ;)

hehe :)

allt bra med dig då?

btw köp köp köp tröjan, du typ måste.

haha absolut inte :)

men tack du, jag tkr om din också, speciellt det hära med kommentarerna gillar text stilen på kommentarena och det ser stilrent ut :)

okej /: är den dyr ellr?

hihi, är du bra på att koda ?:)

oj hjälp, det var ganska dyrt :o

ja, asså :p kan du koda, asså .. göra så med kommentarerna i min blogg också (a)

härligt! jorå helt okej :)

härligt! jorå helt okej :)

okejokej härligt och höra :)

jo nå är de bra med mig :) <3

jag har 2 par dyra och 1 par billiga. Min dyra (acne och gul & blå) har jag inte haft så länge, emn de har ändå inte gått sönder :) Acnen köpte jag på utförsäljing så de kosta typ 300 och gul&blå 1000. Jag har cheap monday också, de gick söndr för ett tag sen men går fortfarande att använda, så köp cheap monday om du vill köpa jeans :) de kostar 400 :)

joo :)

och tröjjan dära var skit snygg!: )

tack så mycket, klart jag ska :)

jo men då ska du köpa cheap moday, de är riktigt sköna också :)

haha okej :) köp ?! ;D

okejokej, vad tråkigt,

min bror skulle säga 300 är ju ingenting blablabla, för han är märkes freak å har egen inkomst osv :) men jag tkr de är ganska mkt för en tshirt :)

Hej hallå! Gillar din header starkt :)

Tycker att din blogg verkar bra också. Lust att följa varann på Bloglovin? :)

här kommer jag igen:)

har utmanat dig och gett dig en award på min blogg, behövs inte skriva om båda om du inte vill.

Hejsan!

I söndags stod jag modell för min syster, nu finns dom första bilderna på min blogg gå gärna in och kommentera bilderna (:

GLAD PÅSK!

Snygg tröja

gud så snyggt!

ja hon hade verkligen underbart hår! Glad påsk!

den tröjan va svin söt!























Follow my on Bloglovin







Trackback