ses på fredag , ha det bra! :)


hejdå  alla mina söta läsare , nu åker jag till ullared (imorgon) men ska till moa och sova där i natt kommer hem på fredag då svara jag på alla kommentarer och läser hur era dagar varit. kommer sakna att blogga sjukt mycket efter som jag har fasnat med min blogg. (mina vänner blir lite sura) men iaf så går det inte att göra så mycket får jag tag i en data kanske jag slänger i ett inlägg men annars vill jag bara säga ha en bra kväll & onsdag och torsdag. Love ya! åker nu , finns på mobil skriv inte för mycket så jag inte orkar läsa.

Kommentarer

Ha deet så bra =D

Älskar ullared! Min mormor bor precis i närheten, det är bäst ;)

Hoppas att du får det riktigt kul:)!!

Ha en bra fredag <3 Fin blogg föresten!!

En sån mysig och söt header du har! Skapad av dig? ^^

FREDAG!? :O hur ska jag kunna vänta tills dess? ^^

hihi:D

Gillar du hundar?

Ha så kul! :)

tackar så mycket.D

Tackdetsamma! du har oxå en fiiiin blogg! :)

du har en väldigt fin header!

Vilken fin blogg du har! <3

Svar: -thanks! ;)

fin blogg du har, händer på valbrog?

kram

Aww! Tack du me :) <3

jag skulle döda för att få se honom!!!!!!! :D

usch då:/

de e riktigt jobbigt.

man mår så dåligt, sen när manväl träffar personen, & man säger man gråtit & sånt, står hon bara & kollar, & bryr sig inte:S

jag har faktiskt varit ute hela dagen!

va ska du göra idag?

kram!

sv: man kanske skulle haft linnet fast i vitt, inte gul, som en annan tjej förlog:)



haha, jag hade också min period då mina vänner var lite sura på mig när jag bara pratade om blogg och bloggade hela tiden.

du får ha det så bra!<3

hoppas att du hittar massa fint =)

Kul med ullared! :)

Gillar du att få saker gratis då är http://www.gratismode.se/?c=2638 rätt sida för dig! :)

Hej :) Allt bra :)?

goddagens tjejen! hoppas att allt är bra med dig idag!?

Hoppas du har det trevligt med dina vänner då :)

ha det så bra!! :)

okej va härligt:D nej jag kom nyss hem från gymmet och tänkte snart laga lite mat:) vad gör du då?

Sv: Åh tack, tack, tack så mkt!

Vad gulligt av dig, sånna kommentarer som dina är guldvärda <3 ^^

Vill du att jag ska lägga ut ett smink tips på bloggen?:)

ha det så bra! :D

Ska du se matchen ikv?:D

Ha det så trevligt i Ullared

sv: Aha okej, va synd..

händer idag på valborg då? :)

hoppas du har det bra! <3

Titta in på mitt video inlägg:) Så får du se vem jag är :) Kommentera gärna:)

Blev det nått Valborg hos dig ?

kram!

Söt blogg :D

God morgon :D <3

sv: tack så mycket:D var inte det lättaste att sy precis.























Follow my on Bloglovin







Trackback