ska ni vara ute i solen idag ?

godmorgon ,har ni sovit gott ?  vaknade tidigt idag med men det är bara för jag ska till fide och fixa lite saker i vårat hus. ska ner och äta frukost sen ska vi åka till fide och kommer hen senare vågar inte lova en tid. vad ska ni göra idag ? solen skiner så det är bara att passa på att vara ute idag.en bild på min & fannys hand , som jag tig här om dagen.  svara på alla kommantarer sen


jag behöver fortfarande ha hjälp med bloggen , någon som tror dom kan hjälpa mej ?
skulle vart jätte snäll om någon hade lust att göra det..


Kommentarer

Tack så mycket :)

Det var riktigt roligt att vara på skotercrossen ;D



Händer idag? ;>

inte för att jag kan, men vad är det du behöver hjälp med?:)<3

sv: Okej, jag kom precis hem :) Har varit på fest! Ja låten är grym <3

fin bild. jag har typ varit ute hela dagen med albin. (('; <3

Klart man skall ut i solen idag :P

jag har varit ute nästan hela dagen, därför har jag inte heller kommenterat så många bloggar. men det är så fint väder:)

härliga bilder!

cool bild :) händer ikväll då?

hihi tack sötis:D<3

öh, jag fattar inte VILKEN kommentars ruta, för det finns ju hur många som helst ? ^^

men printa en bild på där man kommenterar och så ringar du in och skickar till mig :D

Vilken härlig blogg du har! :) Har du bloglovin? Kram<3

Fina händer

fint!

allt väl?

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback