snart åker jag ses på fredag!

prao dag två har varit mycket tråkigt och dåligt , först när vi kommer ditt har vi inget att göra och under dagen gjorde vi inte alls mycket. Jag fick tvättat av hår och fixa lite där men det var nog allt. sen passade jag på och ta ego bilder, så såg jag ut idag. bussen var helt klart bäst , hampus är ju så snygg när han ska gå av bussen ramlar och ligger på golvet. och då skrattade skit mycket.

nu ska jag packa och duscha och sen skriver jag ett inlägg innan jag åker iväg.
vad har ni gjort ?

Kommentarer

tråkit att det inte fanns så mycket at göra på praoen..

sv: ja, va rligt, kanske dom är på samma ställa som jag ska till :)!



tack:D

vart ska du? :P

jo, vad har du för dg då?:)

Haha, skall det bli roligt i Ullared ?

snygg sjal!

Okej :)

allt bra?

Ska börja på maten nu!

Ska börja på maten nu!

hoppas du får kul!

söta bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback