solen har varit uppe hela dagen.

solen var uppe hela dagen , skit bra start. har ni gått på något aprilskämt ? det har inte jag hoppas jag klarar mej till ikväll , så jag inte går på något. själv har jag inte sagt något till någon annan. tema dagar och vi har hälsa , så fötst fick vi massage skit skönt. och sen rast (då vi åt mat) & jag har varit trött hela dagen. sen sen efter maten somnade jag till på en bänk det var skit skönt att sova.

& sen skulle vi gå till stånga det tog typ 1 timme och en halvtimme för oss att gå 1 mil. men vi gick med killarna och dom går sakta. men det var sjukt kul , och varmt tog typ av oss jackarna och allt och fick bära på det. och sen dicso bowling med Amlia , vi körde två serie och jag vann med 198 och amalia med 134. fick fyra strike känner mej duktig. och sen åka bussen hem & då fick man träffa Isabelle olofsson. nu är jag hema och ska äta hur har eran dag varit , lika mycket sol som här  ?

Kommentarer

haha snygg amalia som går med as fet jacka, & så är det värsta sol? :O haha:D

sv: åh vad söt du är! :)

Men jag kommer självklart inte sluta att läsa alla bloggar jag följer bara för att jag slutar blogga! :)

hihi:D

Sv: Haha ja och skor, skor, skor :D!

<333























Follow my on Bloglovin







Trackback