tack alla som röstade!

tack tack tack tack , ni är så underbara så det finns inte till , tack alla som röstade på mej i veckansblogg jag vann inte men någon anna gjorde det grattis till henne. men ni gjorde en stor del ändå jag kom på andra plats första gången jag är med i en tävling. och det gjorde ni bra tack för alla röstar.

här är bilderna sen jag var med mamma & mina syskon och firade påsk. fast det inte blir värdens bästa påsk iår så får det duga. kan ju säga att min mamma & pappa vill nog vara osams hela livet ut och då ska dom få vara det men jag kommer bara må dåligt av det. påskgodiset fick lite godis & 100 kr från mamma tack,.

sen efter vi ätit mat ska vi åka in till visby och träffa min syster. (halvsyster)

Kommentarer

haha ja vet brukar ju vara så:D



Har en frågestund nu så om du undrar över något är det bara att slänga en kommentar! :D

ja, tack detsamma!



hur firar du din påsk i år då :)?

hihih:) Jag mår också bra

jag skulle rösta, men jag fatta inte hur man gjorde :S "/ xD <33

synd att du inte vann men din blogg är bra ändå:)

gott med all godis!

söta bilder =)

Joel ser verkligen glad ut på den sista bilden hahahaha

såg Fanny, Joel och alla dina syskon idag :)

fyfan vad dom är söta, haha Joel var jätte rolig tyckte jag, han försökte trampa sönder en spindel :)

sv: Ja, du fick många röster du med, hihi =)























Follow my on Bloglovin







Trackback