tävlingen är avslutad.

har börjat packa lite efter som på tisdag kväll åker jag till moa och sover vid henne (sista inlägget) och sen ses vi på fredagen. tvättat har jag gjort och städat lite , som amn brukar göra på söndagar iaf jag. inte vart ute så mycket än men ett tag. det är jätte kallt för det blåser hela tiden. och GRATTIS till saga som vann tävlingen (veckansbild) ta kontakt med mej ikväll och imorgon ska du få skriva vad du vill i min blogg.
[ klicka här för att komma till hennes blogg ]


allt kommer från H&M vad tycker ni ?

Ser ni något på min blogg ? jag fixade min blogg ännu en gång , och nu får det vara så här ett tag tycker jag. Jag börjar bli trött på min blogg (utseendet) men jag orkar inte eller har ingen tid att sitta och göra sånt jag aldrig blir nöjd med. bara den här veckan har jag haft 3 olika. nej nu ska jag ut ett ga eller göra något.

Kommentarer

Jätte snyggt! :)



sv; Jaa :D

okej.

läser du inte vår blogg eller:P?

jag älskar väskan, har varit inne på att köpa den. ;) hur mår du?<3

väldigt fin bild!

aLLT VÄL?

jotack, allt har varit bra!

vad gör du?

Mina kort blir alltid så suddiga när jag tar på vatten, men jag får försöka igen.

Ja, det är riktigt smarrigt :D

Fin ny header du har=)

snygga dojjor :D

det är finemang dock trött men äh ;) gör du nu da?

haha okej :D

men du kan ju prenumerera på vår på bloglovin, så kan vi prenumerera på din! :D

sv; Du se den gröna saken jag har under min profil bild och text tryck på den och bli medlem där så får du 50 kr och sen lägger du ut reklam på din blogg och när du har kommit upp i 300 kr så skicka dom ut pengarna till dig. hur lätt som helst! :D

Sakerna från H&M är mkt snygga :D

mumma :) jag tar det lungt med hög musik bara

okej, då ska jag göra det också :D

vilken fin blogg:)

sv; Förstod du vad jag menade? :P

riktigt snygg väska!

vad gör du då :D?

sv; Vad bra! :D

okej :D

typ samma!

sv; hihi :D

sv; haha varför kommentera du jo :) hela tiden? :P

Hejhej , vad tycker du jag ska göra gå på gröna lund eller fixa naglarna?:)

vad fint det blev!

Ja, hihi! vad gör du? :)

va gör du imon? :)

sv; haha okej ;D

kollar du på wipeout? =)

ooh, shit vad nice väska! Me looove! <3<3<3

Hihi okej! ;D

haft en skön dag? :)

sv; Okej :D

jaa, jag kollar på det :D

väskan var skit snygg:)

Den där väskan är så jävla snygg! USCH! och kostar gör den!























Follow my on Bloglovin







Trackback