JAG ÄR GLAD!

sisat gången jag frågar nu , någon som vill vara med i tävlingen som skulle börjat i måndags ? skicka länken där din bild ligger så kopierar jag den för det är enklast kom jag på (Y) så skicka eran länk nu ikväll.

ni som inte läste mitt förra inlägg kanske ska veta att jag har fått mitt simkort till mobil och ska snart hämta den på hemse sen ska jag sätta in alla nummer på mobilen. saknar ännu min mobil men jag får klara mej med pappas mobil. och igår sa jag att vi inte skulle åka till ullared eller när det var men nu ska jag det jag ska åka med moa & hennes mamma. det ska bli roligt nästa onsdag blir det inget skrivande. JAG ÄR SUPER GLAD FÖR ATT JAG SNART SKA HÄMTA MITT SIMKORT TILL MOBILEN OCH SKA ÅKA TILL ULLARED NÄSTA VECKA ÄNDÅ ! :D


Kommentarer

för att jag inte har kvar kartongen :(





- våran klass ska ha nattskola nästa vecka :D

Tack, min dag var faktiskt rätt bra! hur var din? :)

vilken tur :)

sv: hehe okej, skoj :)

Min dag har väll varit helt okej ;D

aw söto bild! :D



ja verkligen så onödigt! ska vi ut o demostrera ? ;D

sv: hehe, vad gör du?

Vad är det för tävling ? :)

vadå för tävling?:) hur mår du?

jaha, hahahah! :D vad har du gjort idag?

Tack sötnos! :(<3

Supersöt bild!!

vem är det på bilden, gud så söt :D♥

Svar: Tusen tack! Ja, det får du också ha :)

Svar: Sköönt! jorå det är bra med mig :)

Tack!! :D Det värmer jätte mycket!



Fin blogg du har :)

Ha en fin kväll!

skönt att det löste sig till slut:)

sv: det är bra! ;D

gör du då?

tack såmkt:D























Follow my on Bloglovin







Trackback