TRÅKIG NYHET!

vad ska man göra en sådan dag efter skola ? inte orka plugga iaf , och inte göra något annat. typ liggat i sägen och funderat och sen sovit lite och nu pratar jag i telefon. vad gör ni när ni kommer hem ? ge mej lite förslag.. jag har lurat en idag iaf. att jag ska flytta till kalmar men det ska jag ju inte. men han gick på det, ochn jag har inte gått på något.

och jag har en tråkig nyhet
och det är att isabella ska lägga ner sin blogg eller ha , och jag tycker det är jätte roligt att läsa hennes blogg och sen lägger hon ner sjukt så besviken jag blir.. hoppas hon kommer tillbaka. [klicka här] men aja , vad finns det mer som ni kanske borde veta typ inget. men ha en bra kväll det blir sista. godnatt!


Kommentarer

men tack ska du ha! :)

sv: aaw blir så rörd när någon skriver så, för då har man saknat mig<3 hihi

det kommer bättre uppdatering när jag kommit ikapp kommentarer, hoppas snart. och tack:D



så synd när andra lägger ner bloggar:( det skulle aldrig jag göra...

och kul att du lurades idag:) jag har inte ens kommit på nåt skämt idag, så typiskt.



jag brukar inte göra mycket på kvällarna, bara slappa för är så trött men nu dansar jag framför datorn för är så energisk!

Hur kan man lägga enr sin blogg :O

jag har tänkt göra dte flera gånger men älskar den för mycket haha (aa)

kram på dej

fina bilder :)

Fin blogg du har :D

Ja! Det är väldigt roligt =)



Är allt bra med dig?

Kram

svar: haha, jag trodde ingen skulle gå på det :p ser att du ändrat om i designen, snyggt ;p

Sjukt fina ögon du har där! ;)

nej hon skrev på sin blogg att det var ett april skämt med att hon ska lägga ned :)

naaaaw, söt! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback