det händer ofta nu.

jag hade bestämt en sak men visste inte att det skulle bli just då så därför blev det konstigt igår och jag hade inte tid att skriva vad jag skulle göra. men därför skriver jag det här och nu. igår åkte jag upp på hemse för att träffa Christopher & Anton vi gick bort till skolan och gungade och spelade fotboll. och sen skulle anton till Julia & Timmie och då gick jag & christopher vidare och träffade filippa sen kommer julia timme & anton. sen står vi där och pratar ett tag och julia vill inte åka och ville stanna kvar med oss men så blev det inte. gick bort till gården , och sen var vi där ett tag sen åkte christopher hem. då moa kommer och sen så träffar vi Julia & timmie ett tag till. sen går filippa , Olivia & Moa till rasmus och träffar han och jag stannar kvar. det var nog det bästa jag hört på länge som julia sa. lärde känna henne lite sådär. och sen sa jag hejdå till dom och gick med moa & rasmus sen typ efter vi gått ett varv runt hela skolan gick vi hem och jag somnade.




vad gjorde ni igår ? nu ska jag nog ta och gå ut och vara ute i solen.

Kommentarer

- Okej :)



Härliga bilder!

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Har redan röstat på en annan :/

sv; vad härligt det låter du :D

Ja precis ! :)



/ En tjej i storstan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gjärna mitt inlägg "100 kronors sedel" och säg vad du tycker om min nya mini räknare! :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback