vad är det bästa med lovet?

Jag ställde dagens fråga till alla som har varit inne på min blogg idag & jag fick borde nej , jo & ibland. Tänket säga att jag själv är jungfru och tror på det ibland. jag läser GA tidningen varje morgon och då brukar jag läsa och sen titta jag om det stämmer , ibland kan det hända så man bara blir rädd av det.

& jag känner att jag inte var så duktig på att lägga upp inlägg idag , men har inte haft något att skriva har bara varit raslös.. imorgon dra tävlingen igång , var inte så många som vill ställa upp , men vi kör ändå! en till fråga (A)



först såg jag sanningens ögonblick och då var det en kille som vann en halvmiljon helt sjukt vad duktig han var , fats på slutet grät han typ.. & sen bytte vi över till så ska det låta , jag trude inte mina ögon men det var ola som var med och det såg inte ut som han och så såg jag på det ett tag ser ni på något av detta ?

Kommentarer

Yääää, va gör du då? :)

haha sanningens ögonblick är sktidrygt xD

Vad gör du ikväll?

Hej! Nu har jag lagt in en dagens outfit! Säg gärna vad du tycker! Kram:)

Glad påsk förresten!

sv: okej, jag tycker oxå med färg :) många brukar gillar svartvita bilder mer, men för mig är det tvärtom ^^<3

Ja, det är jättekul! :D <3

sv; Okej :D den är jätte snygg :D

slappar här!

sv: ja, en del bilder kan va mycket finare i svartvitt, men ärligt talat tycker jag färg brukar vara finare ;)♥

jo xd

Bilden med lila blommor:) Bild nr.4 från "vilken bild är bäst från veckan?" :D

jag vet inte vad jag ska skicka för bild :S

<3

Går det bra?

hihi:D

Härligt!!!

:D

Tack för alla frågor! :D <3

sv: ja :D

har du systemkamera förresten? :)♥

det va supergott :)

Fin bloggis :)

Hehe okey :P Nej inte mycket alls faktiskt :P

fint vi skriver:D

bästa med lov är att man får sova uuuuuut :D ;)

är du inte trött?

Hej! Nu har jag lagt in en dagens outfit! Säg gärna vad du tycker! Jag blir jätte glad! Kram:)

Glad påsk förresten!

Sv: TACK! :) Haft en fin dag?

sv: okej :)

nej, jag har inte heller någon, bara en billig samsung digitalkamera, vill oxå ha en system! :D♥

Ställ gärna flera! :D

mjo ska borsta tänderna nu, upp tidigt imorron!

mahaa..varsågod <3 Skönt? Det är bäst ;D



kram och godnatt! :)

det bästa med lov är nog att man får sova hur länge man vill och sen vara ute till när som helst:D

febb.blogg.se :D

Svar: Sköönt! Jo , min dag har varit solig och härlig så det ha bara varit bra :)

ja hihi:D nä jag gillar mest hennes klädstil:D

hehe jaaa

Ja, nu blir det sängen för mig!

GOnatt :)

jag är med nästa gång,

måste gå ut och ta några natur foton haha ;)

kram <3

Hej, allt bra med dig? :D

Ett tips är att bryta meningarna ibland så att det inte blir fyra rader långa meningar som i inläggets sista stycke. Inget dumt menat, utan bara ett tips så att det ska bli lättare att läsa vad du vill få fram :)



Haft en fin påskhelg hittills? :)

sv: Jodå med mig är det bara bra :d

sv: Detsamma ! :)

Svar: Nej, jag menar att du får skriva kortare meningar istället för att skriva jättelånga som handlar om lite allt möjligt :) Man får läsa om meningen flera gånger om det blir rörigt :P



Ah, okej. Mnja, jag har varit hemma hos föräldrarna och tagit det lugnt. Ätit påskmiddag och sådär.

Sanningens ögonblick får man ju bara inte missa förnedrings tv, är den allra bästa! ;)

sv: Vad händer imorgon? :)

Yes! :)

Oh tack! :D

sv: okej :) Vad ska du göra ute? jag ska nog inte göra så mkt :)

skriv det till henne vetja :)<3

sv: okej :) Ja jag hoppas det :D

svaR; okej :)<3

sv: Okej, sov så gott :)

godnatt§

XD läget då?

Heej! :)

Nu startar jag igång med något som heter "Konsekvens" Där du kan vara med och delta med utmaningar!



Läs mer vad de innebär på min blogg!

Kram

fin blogg kika in hos mig*

Vad händer idag då? :D

det är bra!

att inte vakna tidigt det bästa med loven?

Påsk bild tävling.en bild som handlar om påsk eller nåt med påsken att göra!

vill du vara med??

så är det bara att adda mig och skicka bilden på [email protected]

Man vinner inte speccielt mkt..men om man vinner så länkar jag till er i nästan alla mina inlägg jag skriver . i 4dagar!



KRAM! <33

sen blir det veckans blogg & sen outfit tävling..mellan kändisar eller blogg??

godmorgon :)

Godmorgon ,

Vad ska du hitta på idag då ?

Kraam <3

det bästa med lovet är ju att slippa skolan ;)

jag kollade också på sanningens ögonblick, helt sjukt att äntligen vinner någon!



det bästa med lovet är att umgås med de man tycker om och njuta av ledigheten, ta igen sömn och sånt.

Gomorron!

Är du vaken än? :)

Gud vad fin blogg du har! Har du designat den själv?

sv: okej, vad skoj :D

sanningens är ju bra :D

Jo, jag brukar se båda två =)

Ola har popcornfrisyr precis som Mojje! :D

http://justhateit.blogg.se

http://justhateit.blogg.se

http://justhateit.blogg.se ! ! ! ! :O:O:O























Follow my on Bloglovin







Trackback