tusen tack!

nu ska jag snart fixa mej och gå och sova efter hela natten jag var vaken igår. imorgon är det prao vid hår knuten , och vi får sminka oss färgar håret lite. det ska bli roligt att vara där dom två dagarna som vi hinner. så det är något jag ser fram imot imorgon sen blir det hem och packa mer saker.

Vet ni hur mycket ni betyder för mig ? mycket mer än vad ni tror , tack för alla som röstade på mej hos Linda. första gången jag vinner i något sen jag började blogga , fats jag har inte varit med i så många men ändå tusen tack alla mina läsare. men nu måste jag gå och lägga mej men kolla Lindas blogg. [ klicka här ]

+ att hon skriver mycket bra så det är bara att göra som jag att följa hennes blogg. tack!

Kommentarer

Grattis :D

sv: hihi okej :)

ÅÅH, GUD SÅ KUL! :D visst, säg din msn så addar jag dig söt! <33

alright, jadu.. igår så var jag med en kompis som heter Alexandra, och vi fotade lite :)♥

vsg:D

grattis :)

sv: hihi ja, det var den oxå :D

tack sötis, är det okej om jag loggar in imorn istället? håller på att dö av trötthet haha ^^<3

din header borde vara på dem glasen;)

hEJ!



Vilken fin header du har!



/MINI



minibell.blogg.se

jag får se om jag ska ha en till veckans blogg tävling nästa vecka och då får du kanske va med :P

Hoppas allt är bra med dig :)

tack för alla dina frågor till frågestunden:D



vilken fin header du har fått! och grattis till att du vann! det var du värd:)

tycker att Saga var värd att vinna!

Ha det bra!

Godmorgon..Hoppas att du får en skön måndag.Ska bli så skoj att höra vad du tycker om Ullared.Ha en skön dag..

hihi, sa jue att du skulle vinna:D

Hej hej!

vad gör du idag?

hela min helg har varit tippen :)



Vad har du haft för dig?

Hej Snyggingar!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

hihi! :D♥ tack!

Hänt idag? ;)

Just nu har jag en fototävling i min blogg!Ta et foto och var med du också!

http://silverninas.blogg.se/2009/april/tavling.html

kram

solade du något då? :P

Svar: - thanks! :)



- roligt då man vinner något! :D

Hur är läget med dig idag då? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback