helvete...

skola var inte som jag trudde efter som alla var inte så glad och upp på toppen. först när vi åkte in så satt jag & leonard och pratade om allt som gick och prata om det var riktigt trevligt. efter det dissade han mig & min bror och fredrik då vi köpte ett spel & en sak till moa som fyller 15 år på den 22 april. efter det gick vi och åt. senare tärfade vi på danne micke & leonard. satt med dom i bussen och dom kastade godis hela tiden. dom var jätte snälla mot mig. kom till hemse & åkte hem.


hoppas mobilen inte är borta bara...
ingen bild och kommetareran svara jag på imorgon förlåt för attd et har blivit så men ingen lust!

Kommentarer

Sv: Joo allt är bra här med :)

hoppas att det blir bättre idag!l

Var så lite. :)

sv: aha men gud, jag vet inte hur man ska få till det:S har själv klurat på att få menyn uppåt eller headern neråt. Men man kan ju fuska genom att göra en hel headern i ps som vanligt men så att det ser ut att den är en del av menyn osv.























Follow my on Bloglovin







Trackback