vad gör ni i det fina vädret ?

efter som att vi ska få något till sommaren åkte vi till fide och planterade lite grönsaker. det blir nog toppen sen när det slår ut eller vad tror ni ? efter allt planterar fikade vi solade & spelade kort. tog massvis med bilder idag också som ni kanske ser. vad har ni gjort idag ?

ni har rötat kan jag tänka mej så jag får ta och svara på alla era söta röstar men det finns ännu mer tid att rösta ända till torsdag. och det är mycket tid men alltid mycket tid än fört kort.

Kommentarer

sv; vsg :)

hehe, idag har jag vart på stan en liten runda med en vän :) skitnajs väder :)

min mamma tänkte också plantera lite grönsaker:)

fina bilde roch din dag låter trevlig! jag har varit ute men det blåste en hel del, sen grillade jag min en del av min familj och snart ska jag baka cupcakes/muffins:)

du får ha en skön kväll! puss&kram

Jag har varit i Tjaocle. :P

Sv: Jag antar det :)

vsg.

sv: hihi :)

Så lite så! :)

sv; Okej, jag vet inte :)

Kul att du ville vara med! Jag meddelar på onsdag om du har gått vidare! :)

Sv: Allt bra med dig idag då? :)

sv: ingen orsak söt! ♥

Vad händer nu ikväll då? :D

det var så lite så :)

jag har en fototävling på min blogg, du får gärna vara med!<333333

Jag har varit med en kompis, och imorgon börjar skolan. :( Sugigt!!

sv: Ja den har varit rätt lyn faktiskt :) Vad gör du?

härliga bilder,

ha en bra kväll! :)

härliga solbilder*

Hihih tack.. ja vi hade jätte skoj :D

hihi! gjort idag då?:D

Det var så lite :)

Vad har du gjort idag? :)

sv: okej, jag skriver ett litet arbete :)

sv: hihi vad gullig du är! :D♥♥

sv: usch nej ^^

Jag har varit hemma hos mina föräldrar nästan hela dagen :)

jagmed:D

hehehe

men glöm inte o rösta på min blogg ;)

hihih tack :D

sv: yes, skola imorgon :(

din röst är räknad..



allt bra ?

Nu blir det ballar av stål!

sv: haha sötnos, du är ju för snäll! :D<33

joda de e bra :)

sv: usch ja :(

yesyes



vad gör du då=?

sv: Usch ja :(

Goantt, sov gott :)

hörs imorron!!

sv: ja precis :( En vecka till hade inte skadat..

Sv: Aha, okej! men en vecka som du säger går snabbt :D

sv: hehe :)

sv: samma här :D Sov sött :)

Sv: men jag vet inte hur det går till, allså ska man typ skicka bilden till dig eller nått?

hahah xD

yesyes

Tusan vilken härlig header du har ! :)

jaa, det dåliga är att man kan vara kär på riktigt ibland och killen lämnar dig då har man fortf kvar känslor:(

sv: haha jaa:D jag är lite trööög(A) haha<3

GOmorron!

Hoppas du får en fin tisdag :)

godmorgon :D

tack :D

ha en bra dag :D

kram "snyggapan"

nu ska jag åka med en av kissarna till vetrinären*

Hehe, ja. ;)

sv: ja det gör jag ^^

sv: hehe okej ;)

Naaw, så söta bilder :D

Önskar här skulle vara lika

mycket sol :)

Hej! :) Finalisterna i veckans blogg har kommit upp på min blogg nu, gå in och kolla om du är en av dom!

Jo men nu har min kille skrivit lite, så tror faktikst jag ska fortsätta ändå:)

sv: okej :p

jag gör inte mkt alls faktiskt, käk snart tror jag :P

sv: hihi ingen orsak ;)

allt bra med dig idag då? <3

sv: Jag trodde att jag var den enda som inte varit utomlands, haha. Alla jag känner har varit det :P

Svar: Ingen orsak, hihi.

Härliga bilder! Du får ha en trevlig kväll, puss.

jag med .:)solen är fortfarande uppe :) helt sjukt..



krama om

sv: det är bra!

skicka bilden till [email protected] idag! den påsk bilden! så har du chans att bli finalist! = )

kram .

allt väl??

Läs mitt nya inlägg! :) <3

allt bra?:)

Mysiga bilder. Ser ut som midsommarafton på något sätt.

hehe tack så mnycket

hej söt, hoppas du haft en bra dag:)

och att du får en god natts sömn.

Svar: hehe va bra :)























Follow my on Bloglovin







Trackback