vad gör ni idag ?

Pappa kom hem vi 14:00 och körde johannes till visby och han skulle hämta helen också men iaf så skulle jonathan till felix och han bor en bit från oss. och efter som han var sjuk var jag snäll och följade med han en bit och sen gick jag tillbaka. snart kommer pappa och ska laga mat antar jag ? det har inte blivit så mycket påskpyssel. ikväll blir det nog bara att vara hemma vad har ni gjort idag ?

+ att jag hatar när det ringer i telefonen när man är hemma själv sitter man vid datan och sen ska man springa och svara och då lägger dom på eller så söker dom någon som inte är hemma det är jätte jobbigt och sen när man kommer tillbaka är internet sladden ur efter som man råkat dra ur den. aja , hoppas inga mer ringer nu.

Kommentarer

jo de var som de:( den såg skit snygg ut på sidan men den var förjävligt ful när den kom ;ss <3

tack för din kommentar sötnos :)

kram <3

fina bilder. (('; <3

Sv: hehe vad bra =D

hihi åh=)

haha, mitt internet brukar också lägga av när någon ringer och man pratar mindre än en minut. så jobbigt.

Sv: Varsågod :) Har lagt till dig med nu :D

Ha en bra kväll!

Klart jag inte gör! Jag har redan lagt till dig.. syns det inte?



Kram på dig

det är bra!

mums...va gott glass!

hur mår du då?'

kram på dig!

nej verkligen inte :(

jag bara älskar din header..den är super fin!

sv; tack dsm!

sv: hihi japp, grattis till dem ^^



Vad ska du göra ikväll då? :P

de var en paljett klänning :)

nåh den var inte så invecklad videon, jag bar a satte in en massa bilder osv: )<3

Dankee! ;D♥ visst lägger jag till dig! :) har du lagt till mig? ;)

du var också jätte duktig!

sv: Tack :D Det gör jag med :) Det märks kanske? Jag använder typ bara dom :P

njaa, förut var de vi 3 mot världen, nu är jag aldrig med med dom har hittat nya vänner osv:( är väll mest jag som inte är med dom, dom vill umgås hela tiden men jag har fullt upp typ :(

sv: hehe okej, jag vet inte heller ^^

Jag ska bara vara hemma idag

Ge mig glass :D

Sv; Jo, jag försökte rösta, gick tyvärr inte att skicka kommentaren (vet ej varför). men du har verkligen en underbar design!

:)



Bara så att du vet så kommer några av rösterna på dig från samma IP nummer men olika namn. Det är fusk så de rösterna kommer INTE med. Bara så du vet :)

sv; ja, sjukt gott :D

sv: hahah (:

Haha, fatta inte vad du menade först=P Så svarar nog jag oftast oxå.. fast Anna=P























Follow my on Bloglovin







Trackback