varför är jag glad tror ni ?

skolan idag har varit sådär, måste bara at och säga en sak att moa har spelat in e video på mig när jag sitter och sågar på slöjden och jag ser så konsetrerad så därför finns det folk som mobbar mig för det. jag tar fan skit illa upp av det. men aja , såg en film i skolan fats jag klarar inte av att sitta still.

efter skolan åker jag bussen alltid roligt , när jag kom hem så började jag fixa med disken tills jag bad fanny springa efter posten sen kommer hon i med den och så tittar jag men hittar inget som skulle göra mig glad sen finns det ett pappaer. vissa vad som stog där ? hämtas på konsum i hemse , avsändare tele 2. jag är sjukt glad att jag fått mitt kort nu idag så nu ska jag sätta in nummer och allt sånt!

hur har eran dag vart ?

Kommentarer

min dag har varit bara bra. Jag följer dig på bloglovin följer du mig? <3

roligt för dej :>

Ska du börja simma? (:

min dag har varit hur skön som helst :)

sv: så där!

jag anstränger mig för att få lite röster hos mmmimi.blogg.se & missbui.blogg.se och jag skulle bli super glad om du röstar på mig!

om du röstar på mig hos båda så är jag världens lyckligaste...och om du röstar hos en av de så är jag full av glädje!



TACKSAM FÖR DIN RÖST DEN SKULLE BETYDA..FÖR JAG HAR LITE OUTUR OCH ONT I MAGEN!

KRAM SÖTNOS



PS: ALLT VÄL??

det är väl solen som saknas då ;)

Har jag sagt att du e underbar snäll??

kram sötnos!

konstigt nog gör den ju de ;)

& jag har ännu ingen mobil :(

vet du vem det är elr ? :O

okej bra!

jag kan inte spärra mobilen heller :(

tack hjärtat! :)

Tusen tack för dina frågor :D jag har svarat på dom! ha en underbar dag kram!

sv: haha, klart han gör ;)



Hur har din dag varit då? :D

TACK :D och detsamma :)

sv: okej, tack för åsikten :)

absolut, när man ändå inte har ngt för sig iallafall :)























Follow my on Bloglovin







Trackback