vilken glass äter du ?

godmorgon gullungar , har ni sovit gott idag ? det har inte jag , vet inte varför men jag somnar aldrig klokt. sjukt jobbigt när jag inte kan sova , idag ska jag gå ut i det vakra vädret som jag hoppas ni med sak göra.. senare ikväll ska jag bada balja med några vänner så det ska nog bli en bra dag. vad ska ni göra idag ?

vilken glass äter du ?
glöm inte att rösta HÄÄÄÄÄR 
[klicka här för att komma ditt]




Jag ska vara med i denna tävlingen bara för att jag vill vinna en av hennes desing , hon gör underbara bloggar och varje gång hon gör något nytt vill man bara ha dom. jag lovar det är så , ner ser själva hur fina dom är eller ? om jag inte vinner denna tävlingen tänker jag köpa en an någon , men jag vill ju ha en av söta malin! varför bara sitat och glo ta chansen och vinn den du med!
[ klicka här ]

Kommentarer

vad gör du :D?

sv: okej, följer din med :D<3

sv: Idag så ska man ha kalas för brossan, sjd? :)

samma här! :D

txister L:) dudå?

roligt att du är med :P och tack för att du tipsar! =)

sv; Åh, vad mysigt! :D

Vi ska fira farfar och sen ska Kevin sova här :D

Stackare som har så svårt att sova.. :( ..hoppas du vinner designen! :)

jag älskar den där lemon age! ååhh guud, så himla god. min nya sommar glass indeed :)

sv: hihi tack :)

jag älskar cornetto jordgubb :D<3

fin blogg du har!

ha en bra dag, kram:)

sv: haha nej det ska vi inte glömma :)

inte hämtat mobilen för jag inte har ngt kort ännu!

får se om jag hinner idag, kram!

Man får verkligen sommarkänslor av glass! =)

Jag äter nog Twister lr Cornetto Jordgubb :) Sj?

haha men glassen heter lemon age :P

det är den där isglassen från ice age^^

Jag älskar alla magnum glassar typ! :D utom orginalet x) haha!

fin blogg!

det är olika för varje dag:P men nästan alla glassar e goa:)























Follow my on Bloglovin







Trackback