vill du vara med i tävlingen ?

först såg jag sveriges smartaste barn på tv , och jag själv satt och gissade till svaren men jag kan ju säga att jag inte är lika smarta som dom. har ni sett sveriges smartaste barn ? helt sjukt vad duktiga dom här.. & jag bjuder på en påsk bild på mina syskon sen förra året!




tänkte dra igång en tävling vill du vara med ?
du skriver att du vill vara med & sen väljer jag några av er som får vara med och sen säger jag till om ni får vara med eller inte , och sen ber jag er skicka en bild som ni själva har tagit kort på det ska vara på djur eller natur. imorgon någon gång vet jag vilka som ska vara med. säga bara att du vill vara med!

Kommentarer

Jag tycker frågorna i programet är lätta xD

jodå allt e bra :D

vad gör du ?

Jag såg oxå på sveriges smartaste barn , min klasskompis är me . Hon heter Nina Eriksson :)

sv; Jo, samma här :D har varit inne i stan i Halmstad finns inget bättre ställen än det på vår/sommaren :D

jag vill :D

Haha okej:D

Jag vill !

okej :) <3

hihi=) jag vill vara med i din tävling:D

hehe okej:D när kan ja senast skicka?=)

hihi okej:D

:) vad gör du?:D

hihi! annars? vad ska du göra imrg+:D

blir fest här hemma:D

får hoppas på det:D

okej skönt:D samma här!

hihi, men du hittar säkert på något:D

jag vill va med! vad är det för tävling ?:D

hah bra:D

sv: hihi okej, men jag är ju lite seg! (som vanligt)

Heej! :D

söt blogg♥ Haft en bra påskafton? :)

Du får gärna följa mig via bloglovin, skulle göra mig riktigt glad! :D

sv: den är underbar :)

hihi mm:D

Ok, varför firar du inte?:o

Jaså! :p hihi ojsan! :)♥

okej=) det gör vi! godnatt:D<3

Jaså, ja sånt är aldrig kul . Ok! :p hehe♥

sv: ååh tack så mkt, detsamma måste jag säga! :)<33

sv: Hihi :) Vad har du gjort idag då ?

Såg det, håller med de är grymt duktiga :)

VI ÄLSKAR DIN BLOGG !

den är så jävla bra :) kolla in våran blogg också och kalla in våra tävlingar. Vi är TVÅ pers som skriver om allt. Vi har massa tävlingar skulle va kul om du ville följa vår blogg på bloglovin så följer vi din :d

Godmorgon! :)



Har du sovit gott? (:



Kram

/Linnéa

jag vill vara med. varrå skall man skicka en bild man sjölv tagit på djur eller natur ?

jag har sett bara lite av programmet men ingen frågade kunde ag självXD

jag vill haha :)

Sv: Håller med :)

fan också att jag missade ;(((((((((((((((((

duuuu mååååååååste ha fleeeeer tävlingar!!!!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback