aldrig glömma ¨/

Texten stämmer jätte bra, jag måste berätta en sak som hände igår. Simon, Danne, Rasmus & Hampus visste inte vad Moa bor så vi fick ju cykla upp och hämta dom. sen sa vi till Zandra sitt kvar här hemma vi kommer snart. och då byter hon kanal när vi pratar med henne och då hoppar någon upp i tv (fredag den 13) men jag tänker att jag ska kunna cykla utan att bli rädd.


nu kommer det.. vi cyklar och sen ser jag något svart röra sej men tänker inte så någon skräck film eller så. tänker på att det är ett träd. och när jag kommer närmare är det svart och sen ser jag att det kommer mot mig jag får panik och skriker så Moa märker ju inget förän hon ser något.jag cyklade nästan med i diket där han gick.efter som jag är uppskrämd började jag få tårar i ögat.

Kommentarer

Haha att den där bilden är från trofta när jag var där. Tofta = nånstans på gotland.. :)

sv: skönt att höra :) vilka sov hemma vid Moa nu då? Rasmus gick ju tydligen hem? :o

svar: jadå:)

Haha gud vad jobbigt att bli så rädd, det har drabbat mig med en gång haha.

det är bra :D



gud va hemsk sak ;O

Låter läskigt men va var de för något?

mengud, scary!

Okej, tack! =)

Hello ! Fin blogg !

Vill du vara med & tävla? I så fall klicka in här & anmäl dig till veckans blogg ; http://jjennifeh.blogg.se/2009/august/veckans-blogg.html#comment

sv: okeej :))

låter läskigt. =(

svar; nej jag vet inte, men det är ju roligt att fota men jag har det inte som en hobby ;) kanske för att jag inte lärt mig så mycket om den än.. hihi

och förresten, vad läskigt det där med gubben! :/

hej sötis

har du gjort idag då?

kram

härligt :)

jodå de är bra här med(A)

fick du bara tårar :O gud jag hade säkert bajsat på mig haha

Du är jätte söt på bilden<3

SV:

hihi okej, jo ja mä<333

varsegod :)

Hej jag undrar om du skulle vilja rösta på mig i veckansblogg hos emma, här är länken http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/august/dom-5-nominerade-ar.html jag är nr2



Tack

Ja den är bra!:)

Nue jag förvirad ):

vart ute o spelat golf med älsklingen .. kram

ser jättesöt ut på bilden! (:

är det din naturliga hårfärg? :D

SV:

hihi<33 söt<3

:):)

sv: hehe, va diss dålig? ;)

usch läskigt!

http://sarahcollin.blogg.se

Vad gör du då? ;D

gör du ikväll? =)

hej!

kika gärna in på min nya blogg på devote och bevaka mig via bloglovin där ! :)

Ha en fin söndag, kram / k

Okej ;D

tack

ska plugga lite körkort. =)

sv: hehe, så bra då ;)

SV:

haha men mest du ;9<33

Coolt!:D

Den när jag ligger ner och man ser mina fötter och det är jääääätteblå himmel :D

sv: ja det förstår jag :)

sv: aha vad tråkigt... :(

Fattar inte så mycket men det låter skitläskigt det som hände igår! Hatar mörker !

jupp ;D

sv; aha, men det är så himla fint! :D

vill ha det, jag ångrar som tusan alla de gånger som jag har färgat mitt hår, vill inte det längre :(

har du någon gång färgat ditt? ;p

sv: Herrigud :o ofta att man går xD

Fy farao vad läskigt!

sv: jaa :D kände för en liten förändring.

sv; aha, var det länge sedan du färgade det? :)

hur gjorde du för att få bort färgen sen? ;o

färgade du det i en färg som liknar din äkta eller du lät det växa ut? ;p

SV:^hihi vsg, söt<33

Tjenare! Hur e läget ? :)

Du tar sjukt fina bilder!

Take care!

jag gillar bilden ;D

sv: hehe =)

jupp ;D

sv; Jag förstår de :o.

du ser inte alls konstig ut på bilden - du är jättefin som alltid! :)

fin blogg du har ! =)

hihi ja! :) något annat på G i sommar?

Ska du göra i veckan då ?

SV

hihi tack, men mest du <3

sv: så e dt (a)

sv; De kan jag förstå :o.

Vad skulle Du göra för 1OO miljoner?

Ja tänk vad obehagligt allt kan bli då mörkret faller in...Skönt ändå att ni var två kanske ;)

svar: ok, jag svarar på kommentarer =)

händer imorrn?

Fin blogg:D hur mycket kan en tex kamera sóm du använder kosta ? nyfiken :P

sv; aha, men hur gjorde du för att få bort det då? ;P

vet att det har dröjt väldigt länge, det är enbart för att jag har varit borta, inget annat. inlägget kommer att komma upp imorgon nu när bloggen funkar som den ska igen! Hoppas det inte gör något att du fått vänta lite..

Det är bra med mig också:)

Hihi, okej! ;D

sv: hehe (a)

nepp...bara vara med kompisar, slappa, bada och spendera tid me familj:D

svar: jo jag menar det haha.

Härligt att höra! :)

jodå, det är bara fint faktiskt! :D

åh, vilken tur! jag har jättedåligt samvete för att det har tagit sådan tid :(

hihi..

hemma från promenaden igen i alla fall! :)

sv; aha, men gick det verkligen? ;P

Jadå:)

SV: varsogod :)

sv; allt bra ananrs?

Ja klart! :D

Du, (om man får fråga)

Hur gör man för att komma upp på "mest aktiv" listan ?

Eller ja, hur gjorde du kanske jag skall fråga ? :)

sv; aha ;P

men det är så sjukt fint nu! (:

Jag är 18 =)

sv; Härligt! JO, det är bara fint =).

Jaha okej! :) Då förstår jag!

Men skall försöka, (när jag orkar & har tid) haha!

Men tack så sjukt mycket för tipset! :D

Då vet jag, har undrat ett tag nu nämligen :O

(REKLAMAAAR Wiieehh !:D )



Hej , jag är tretton år och har en blogg sedan lite mer än ett halvår tillbaka. Jag skriver mycket om min vardag, träning, mode och annat kuuiil :)



Skulle uppskatta om du tittade in och lämnade en kommentar ? (aa'



PUSS !

varför undrar du?^^

sv; aha, jo men det går väll bort så småningom. :)

SV: Jadå det har jag haft :) Vad har du gjort idag då?

fin blogg ! :)

flitig du är som har städat (: jag har bara degat heela dagen

sv; Eller hur ;D. Haft en bra dag =)?

Tack så mycket:D

Hehe okej, det är klart att man får det! ^^ Sj då, ålder? =)

:DDDDDD

Vill också ha så fint hår som dig! :)

Åh, okej :D



Hade du det trevligt?

sv; jag skriver in det varje gång ;p

vad har du gjort din design i för fotoprogram ? (:

haha, härligt då! :D

sv: åh tack :)

du ser inte alls konstig ut på bilden, du är söt.

Jo =)

<333

Näää du hade ju superfint hår, hata inte det! :)

hihi :) allt bra ikväl ldå? :*

Sv: men åh, tack så sjukt mycket! :)

Roligt att höra! :D

Så du är fotograf eller ? :)

sv; härligt att höra.. jorå med mig är det bara bra :)

okej! =) Då ska du väl börja gymnasiet till hösten? :D

Du är fin på bilden. :)

sv: varsågod, hur äre? :)

Riktigt fin blogg hörru!

sv; Härlig! Jodå, det har jag allt =).

tjosan :)

du skulle inte vela skriva ett inlägg på din blogg & samtidigt hjälpa mig med att få fler personer till att rösta på mig i en tävling som jag är med i här " Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837"



gör du det så får du en länkning i en hel vecka hos min blogg! (:

sv; aha, men så himla fin :)

Sv: Ingen orsak!

Ja, riktigt kul faktiskt!



Vad gör du då? :)

Har du någon hobby`? =)

Jaha okej!

Då förstår jag, ! :)

jag är modell för en fotograf :D

sv; jo gå in på denna länk;



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837"



sv; ja det är nice! :)

Okej :) Inte mkt ;)

jaha, okej! =)

Hehe japp :D

sv; :) vad ska du göra i veckan då?:)

sv; okejokej :) jag ska nog bara ta det lugnt, vara med kompisar :)

du gick ju in på våran blogg iaf ;) so we won! did you watch our movie? :D

Hm, vilken skola går du på då?

Åh tack så mycket! :)

Jaha ja, vad roligt!

Det är skit kul :)

Hejhej :)

Massa nytt på min blogg.

http://lyricsofmysoul.blogg.se

Tack för besöket :)

Awww, stackars dig <3 :/

Jag om nån vet hur rädd man kan bli av skräckfilmer. Kollar ALDRIG det längre, får fan madrömmar o skit xO

Och du ser bra ut på bilden ^^ :D

SNYGG BLOGG!!



Svar; Tack för din röst :D

Sv: Kan du rösta på mig:

http://lifeupsidedown.blogg.se/2009/august/dom-5-nominerade-ar.html?_tmp=e6328a743aed7ee31e2d9cad7753eed3d73ae235

vatten, cykla, vänner, blogga, killen och fika. =)

cooolt !

Hej,vad gör du?(:

Haha! :)

händer imon då ?

sv;; Hihi ;) händer?

sv; ja det ska bli riktigt kul :)

USH VAD HEMSKT...men vad var det sen då?

oj vad läskigt!

Okej, ! :D

Nja, klippa mig, sedan skall jag på begravning (usch)

Haha, det var ju inte så smart xD

Den enda skräckfilm jag sett på några år nu är The shining xD och den var inte ens särskilt läskig! xD

SV; jag evt inte ;)

Ja, det är verkligen inte roligt!

eller ja, detta blir den första jag är på, så jag vet ju inte.

Men antar att det inte är så kul :/

va fint! :)

okej, i stan, på landet eller?

sv; Ajjamän :D.

sv: tack, det hade ja :)

ja det e trevligt

Inget,ska äta:DFast syrran är som en mamma(hon är bara 7år),och hon ska bestämma allt,jobbigt:D

Jaap det har jag :)



Och vad hemskt.. :( vad hände?

Sv: Tack allt bra? ;D

SV; japp :)

svar: ja :) jag har varit ute och gått med olivia i typ två timmar nu ikväll ^^

sv: alltså jag är typ verkligen mörkrädd.. du vet när man föreställer sig massa ljud och saker när man ligger i sängen .. buää!

sv: jadå! :)

Nej, förstår det :/

Sv: Härligt jora dte är bara fint med mig ;)

tack dsm!

Sv: Göru då? :)

Vad läskigt! :S

Hatar sånt

okej..

Slite

Ja, det är ju så :/

japp, haha! Men nu är du i säkerthet där hemma :D

Sv: Jag svarar på kommentarer :P

superfint hår ! :)



http://apieceofsisters.blogg.se

sv; jodå:) ..läskigt!:o haah

Sv: Det är två hundar hehe :P

Hihi vsg! ;*

sv: ja precis, jättetaskigt!



jättefin bild på dig ju ;o och jäkligt otäckt med honom!

SVAR; haha :)

vad har du gjort idaG`:)

:D

Svar: Var så lite så :)

toppen snoppen! hahah xD

Sv: Vad har du gjort idag då? :P

SV; hur många besökare har du varje dag? :)

Din blogg är sjukt fin föresten! :D

Sa jag det förut ? hahaah :P

Fin blogg du har föresten! Någon som designat den åt dig? :)

Ingen fara! :)

Tack så mycket :D

Sv: okej jag har vart på ett äventyrsbad :)

SV; men typ.. idag? x)

SVAR; okej:)

Steeekt o badat! :D

sjukt fin

Tack så mycket! :)

gumman det gäller verkligen dig med ska du veta och jag uppskattar det

åhh gud vad läskigt :( allt bra nu då?

sv; ja, samma här nästan :)

aha;) jag håller på att svara på kommentarer=)

:*

tack sötaste!

ska sova snart...

okej! Jag går i stan, på gymnasiet där då da! =)

SV; haha, vad många! :)

du kan prata med mig :)

Hihi! ;]

Sv: haha :P

Haha, tack så mycket. Det var en riktigt snäll kommentar :) Hur är livet och vädret på gottland då? :)

känns bra att jag inte är helöt ensam därute, fast pippi hade vart min idol iaf, fast i smyg

svar: okej, jag vet inte vad jag ska göra ;p

vad gör du nu då?

natt, natt sötaste! missa inte tävlingen i morron! :)

Det lät ju läskigt!

härligt :d jadå (:

haha jajamennn;)

tackar älskade

sv; Joda:)

Jaha, okej! vad heter han då?^^

Sv. Okej, härligt att livet är bra iallfall, vi har haft riktigt bra väder idag. Jag har legat och solat från 12 till 4 idag. Jag har bränt mig så det skriker om det. Sen är det bra med mig också. Jag bor uppe i Norrbotten, Piteå för att vara mer exakt. :)

sv; aah eller hur, dum jag va att inte prova åka dom haha :)

hehe :D

Snart har du 200 kommentarer! :D

sv: hihi :)

okej! Hmm, har nog inte sett honom förut...såg precis i katalogen...känner dock till några få andra i hans klass!:)

hehe, natt natt! ^^

yesyes=)

Gud vad söt du är! :D

sv: hehe, gör du nu då? :)

Wiho! :D

Sv: Yesyes! :)

sv; japp det är ja g ;)

sv; Tck tack =).

hahah

sv: okejs, njae inte mkt :)

Okej! trevligt! ^^

aa tkr ja med :)

SV: Ingenting, bara ta det lugnt :)

haha jaa=)

Gör du nu då? :D

ush vad läskigt! vad hände sen då?

jag tyckte du var söt jag! :)

Sv: ;)

who am I kidding? jag kan inte sova som vanligt.. :(

sv; haha, tack desamma:)

Okej, :) Jag ska lana ikväll så! :)

Oj vad mkt kommentarer! Hur gör du som? :D

GRATTIS, du vann en utav mina tävlingar denna vecka, och har vunnit en länkplats i min blogg. Grattis! Kram Elvira

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

läget:)

sv; hihi tack så mycket =)

sv: haha tack så jättemycket! :D kramar

herregud :O

läser du mogis.se blogg?

Du var supersöt på bilden! :)

allt bra??

Läskigt, men fattar inte vem som gick där, bara någon?























Follow my on Bloglovin







Trackback