alla måste ha..



det som alla behöver i värden är kärlek och då menar jag inte att alla måste ha en tjej/kille. mer att ha kärlek i familjen eller bland djur eller en tjej/kille vänner. det kan vara vad som helst, alla behöver ha kärlek i värden. det är något jag tror att vi måste ha. tänk hur det skulle vara utan kärlek. och alla älskar någon, det finns bråk i familjen och så men längst inne älskar man sin familj fast man skriker jag hatar dig. men vad vet jag vad tycker ni är viktigaste i värden ?

ledsen för dåligt bloggande idag


Kommentarer

hehe! :D

Fin blogg!!:)

kärlek behövs (Y) :)

ok =) ska jobba =)

SVAR: Tack :D<3

mi madre :D

jodå, helt okej :)

vänner och familjen går först. <3

svar: taack så mkt!:*

hahahahaha :D

jodå :)

Sv: om vi säger såhär, jag bombar deras gästbok dagligen, skickar brev minst 1 gång i månaden och gråter efter varje spelning eftersom det är världens bästa känsla att stå där?

haha räkna ut det? :)

[jag är gaaalnast enligt världen]

Inget slår kärleken ;) hehe. Och att man "bråkar" anser jag bara som att det är en bekräftelse på att man verkligen älskar varandra. Man bråkar ju inte med någon som man inte känner, eller hur? ;)

sv: tkr ja me :D

jaa :)

great :D

Hänt idag annars då?

puss

Sv: hehe aaa :P

Sv: japp :)

vad gör du då?

hehe :D

sv; tack :)

okej, jodå de funka.

viktigast i världen.. hm.. de va en svår fråga ;p

Sv: hehe ;D

Hihi, tackar. Haft en bra helg?

KRAMKRAM!

vasugod!!:)

det är ju bra de :D

haha nej, ja va me i någon tävling när ja va i kroatien, så dom filma de o så :) någon rolig programledare..

Jag håller verkligen med dig fullt ut. Riktigt bra skrivit det är rätt. Alla behöver kärlek för att kunna leva. <3

alla är värda kärlek :)

hehe :D ja kärlek behöver vi alla!























Follow my on Bloglovin







Trackback