dag två avklarad i skolan.

nu var dag två avkladad i skolan började med att vi (jag & moa) åkte till skolan Moa körde moppe hon är jätte glad för det. och sen fick vi bara lite saker vi ska ha underåret och började med lite saker. och vill ni gissa vad det var för mat i skolan idag pastasallad den godaste maten som finns. och efter det så fick vi flera saker bara liten start i veckan.

Bussen hem var det mycket folk först går jag på den då träffar man Isak & Svante.. sedan står jag upp i bussen tills jag får se Rasmus och det finns en plats. träffade Thomas christian och gustav och många flera. men kan säga att det blir varmt att sitta i bussen. men nu är jag äntligen hemma och ska svar på era kommentarer.

Kommentarer

Allt bra med dej nu förtiden då? (A)

jag är bara på att lyssna om du vill :P

det är lungt<3

det e lungt

allt bra annars?

kram

hoppas du har haft/har en bra dag! :)

härligt :D

Sv: Haha! :D Jaha, men det är lugnt! :)

Härligt härligt. Allt bra med dig? D:

härlig bild(;

jag har gått tre dagar i skolan å vi har också fått en massa material osv att använda i skolan (:

haha, det gör absolut ingenting ;)

fan vi pratar aldrig när vi ses :P

jo tack det är bara bra med mig. händer hos dig då?

Sv. Det är lugnt;)

Bussresor kan bara trånga och varma ibland:p



Svar: Det är lugnt:)



/E

gör inget ;)

haha, hur mår du ? ;dd

Hihi okej, det är lugnt :) går det bra i skolan, kram.

Sv. Hehee de tär lugnt!

jaa vi hade verkligen grymt kul! :]



hur är detdå?

<3

Vilken fin blogg du har! Mysig bild :D

sv: härligt, har saknat dina kommentarer.

Sv: Hoppa lugnt=)

kul :)

är allt bra?

svar: det gör inget!^^<3 bättre sent än aldrig(;

Hoppas du hade det bra i sklan

saknat dig älsk

det är lugnt ;)

Härligt ;D



haft det bra under tiden du vart borta?

kul att du är tillbaka :)

får jag lov & printa din header & lägga in mina bilder där ? :) <3

okej :D

nja sådär, ingenitng går som jag vill

Va skönt :)

Svar:

Ingen fara, ibland tar man tid på sig att svara av diverse anledningar. ;)



Hehe, det får du själv avgöra om du tittar på mina illustrationer. :)

sv;men det är lungt=D

jo bara bra :)

händer ikväll då+

kram

bra. :) Jo då bara bra.

det är skit bra med mig! :)

Joo jag gör ju det :) tillfälligt vid min killes föräldrar ^^ hurså? :)

Hur mår du?

Ok, bra !=)



KRAM =)

jag har också haft en bra dag!



kram =)

Vad bra :) vilken klass går du i? :) <3

Sv. Haha;)

Hej tjejen! :) händer hos dej? :)♥

sv; vsg :D händer ikv?

Hej, jag är med i en fototävling hos Jessica (du kanske vet vem det är?) Rösta gärna på mig om du har lust. Tryck här om du vill rösta: http://designbyjessica.blogg.se/2009/august/entry-47874449.html#comment



KRAM =)

Älskar din deisgn och header ! :D

Alla tar tyvärr betalt när man frågar om dom kan fixa bloggen åt dom :(



Kram

sv}



ja precis :) hihi!

skönt att skolan börjat? :)

ursäkta sent svar :/

du verkar ha kul o skolan :D

Printa ! jag vill ha sånnadär färgklickar som du har :P lägger in mina egna bilder .

Härlig bild på trädet























Follow my on Bloglovin







Trackback