dagens fråga...


Kommentarer

Vad börjar du för år?

jaha okej, men det e lungt :D



svar på fråga; nee, jag tkr inte det, fast lite skönt med vardag igen o så men inte med skolan :)

Nej verkligen inte :P



sv: Vad bra, allt är bra här med :)

jag ser inte alls fram emot det, i och med det att nästan alla mina kompisar börjar gymnasiet och jag nian ;( så NEJ!

Svar på frågan; Jo det tycker jag allt, att komma till riktiga rutiner igen :) Vad tycker du? :)



Sv: Okej va roligt, jo jag ska också ta det lugnt nu sen ikväll blir det simning :)



Kramis

Mitt svar är : Ja, det är skönt!



Allt bra?

KRAM =)

SV:

tack<3

neeej inte alls skönt=// va tycker du ?xD<333

sv: ingen fara, jag har iaf läst din blogg:)



På nåt sätt, jag vill att tiden går fortare, jag vil ha nästa år:D hehe, ska kanske söka till idol då, lääängtar. Men det känns pirrigt också, eftersom jag måste träan sjukt mycket på att sjunga nu:O

Skönt o Skönt, lite roligt var det väll att börja skolan igen :P

åh tack !<3

Ganska så skönt att gå i skolan ändå när man vet han man närmar sej det riktiga livet :)

halvt ;P

Haha kanske det! ;)

gillar din header :)

btw skulle du kunna rösta på mig här?

http://cloettas.blogg.se/2009/august/vinn-fyra-biobiljetter-latt.html?_tmp=2e01ceed5e2cae9b716106df846ee31052165260

tack så mycket! :D

Sv: Åh, tack vad snäll du är! :) Allt bra? :)

sv: härligt :) nja jag känner mig väl lite bättre :)

härligt :D

Allt bra med dig idag? :)

Är allt bra med dej idag då? :)

båda och typ :D

Jag tycker att det är väldigt roligt men det kan ju bero på att jag går ett jättebra program, kläder och mode :)

sv: tack så mkt :)



och nej att gå i skolan suger ju ;)

Nja, det är väl både och. x'D Haha, det är roligt att träffa alla vänner igen. :D Sen är det jobbigt att man nästan inte får någon fritid. Nu slutar vi två och jag kommer hem kvart i tre så det blir ju att man inte får göra något.



Vad tycker du ?

jag har inte börjat skolan än men det ska bli skönt! :D

Undrar hur länge vi ska hålla på, thahah :D Haft en bra dag? Puss <3

Det är både skönt & inte skönt. Man kommer in i vardagen igen men ändå vill man ju ha det lungt & ledigt så man kan göra vad man vill :P haha



va tycker du?

Sv: Hehe okej! :D

Tack så mkt babe :D

SV; Det är lugnt. Brukar själv ta tid på mig att svara ibland ^^

SVAR: Japp ;)

INgen fara..... jag själv är seg på att svara på kommenterarerna

schnygg blogg :D

Skulle gärna ha ett jobb som jag klarar av i dagens läge :)

Jag har en veckans blogg tävling i min blogg där du kan anmäla dig om du skulle vilja vara med att tävla om en länk i min blogg i 2 veckor:)

Nja inte riktigt...är fruktansvärt trött på skolan :P

neeej! :P hahaha

haha det är ju alltid spännande och börja gymnasiet vad jag har hört från alla! så ser framemot det, men usch för de tidiga mornarna :(

Jag älskar mitt jobb, längtade dit under hela semestern :P























Follow my on Bloglovin







Trackback