den 18 augusti får ni stå ut.


det här är det man gör i burgsvik, spelar GH och det har jag gjort idag och sen har jag varit aktiv för den delen. förut spelade jag med alla fingrar sen bytte jag till ett finger nu är jag tillbaka med att spela med alla fingrar. det är super kul my namn Jonas är den låten jag spelar.


bara för att jag är kofirmation ledare så ska jag på läger med dom, men jag kommer nog hem på kvällen och bloggar och svara på kommentarer. men ni ska veta att ni är super underbara.

Kommentarer

Så bra då :)

tack för din röst :) vilken söt blogg förresten! allt bra med dig då?

svar:Ja verkligen =)

GH är så himla kul :D

jaha, kom precis hem från en hög vänner:)

Kul att du spelar gira! Lägg gärna upp ett inlägg då du spelar. Kan vara kul att se :)



Är det kul att vara kofirmation ledare? :)



kraaam!

hoppas att du får sova gott :) kram

japp! åh, jag suger på GH:P

härligt :) jag med!

Jo, det är sant :P

hehe okej :)

nej jag vetinte, är lite nervös

Har du många läsare? :)

Ah..Guitar Hero. Man bara måste älska det! :D

skönt att höra (: jag mår kanon (:

Hej :) Vi har en nystartad foto-tävling på Fotourval. Du borde också vara med! http://fotourval.wordpress.com/2009/08/16/tavling-v32-montage/

Med vänlig hälsning, Maria

wii :D

hahaha ja verkligen, värsta snyggingen ju ;)

Vilken fin header! :)

sv. haha exakt, jag menar det ♥ Me looove it, haha x)

sv: härlig :) jodå. det är prima!

älskar GH:D så kul! hehe fast jag var rätt kass då jag spelade första gången, har inte spelat mer sedan dess.

så lite s:D

HEJ, det skulle vara kul om du tog dig tid på att svara på min fråga i mitt senaste inläg. KYSS ;D!

/annandmalin!

hej sötis har du gjort idag då?

krma

Ha så kul! :)

när börjar du då :o?

Hej, allt bra?



Kram =)

GH är grymt kul :D

sv: hoppas att du bättrar dig ;)

jora:)

allt bra idag då?:)

Sv: okej hehe ja :)



Hagft en bra dag?



Kramis

Rösta på mig som VeckanBlogg på http://ewesgitarrkompis.blogg.se/ Jag är Nr 14.

Hälsningar: http://ffannyloriiin.blogg.se

Allt bra?:)

allt bra? :)

nice! :D

saknar dig gumman

Godmorgon!

Nu är jag hemma igen och ska försöka komma igång med bloggningen som vanligt, kolla gärna in vad jag haft för mig & mina bildbomber! :)

Hoppas du haft en lika underbar helg som jag! :)



sv.TAck sötnos!

God morgon =)

Hoppas du får en bra dag!

vilken nivå spelar du på? :>

Godmorgon sötnos

händer idag då?

kram

Godmorgon sötnos

händer idag då?

kram

Godmorgon sötnos

händer idag då?

kram

Godmorgon sötnos

händer idag då?

kram

jag tycker att GH är ganska tråkigt, men det blir säkert roligare om man utvecklar det så man kan spela typ 4 varje gång, det skulle vara kul!! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback