en skoldag av klarad

Jag är jätte ledsen att jag inte svara på era kommentarer men det är så att det tar tio år att svara på era kommentarer spelar ingen roll vilken data det är så jag får försöka imorgon har ändå inte så mycket tid nu.

en dag av klarad i skolan och jag börjar 9.an (gick om en klass i 1.an) och den var helt okej, helt nytt att åka en annan buss efter som vi flyttade efter vi slöt 8.an och idag fick vi bara veta lite små saker och imorgon får vi vara skåp. jag saknar vissa som inte går i skolan men det här ska gå bra ett år kvar. och jag saknar vissa lärare. fick nya med det kommer inte funka. klassen ser ut som förra året. 



Kommentarer

så du har också börjat nian? :) funderat på vad du ska söka till gymnasiet? :)

allt bra? antalet läsare bara sjunker...

Kan förstå att det tar för lång tid att svara på kommentarerna!

Men det gör inget :)

Vad har hänt idag ? :) kramar

Hejhej! :)

Jag skrev just om boken " 14 år till salu"

Har du läst den?

Skriv gärna en kommentar till texten jag skrev om boken. =)



/ Elin ♥

Trist att skolan börjar igen :/

härligt!

vilket gymnasium?



Jag har börjat blogga igen efter london resan !

kolla gärna mina nyaste bilder ifrån london



puss och kram

Hej :)

ville bara lägga in en liten kommentar om att jag verjkigen gillar din bloggdesign. Headern är jättefin :)

börjar å 9an, på måndag



har en bra dag?



kram!

Hoppas dte blir ett bra år:)

haft helt okej i skolan i alla fall alltså? ^^ hehe.. :P

vi börjar på måndag :D



jodå, allt e suveränt!

haft en bra dag cutie?

Hoppas du kommer tillbaka snart gumman

Hoppas att du har en bra dag!



KRAM =)

varför gick du om en klass i ettan ?

hej sötis

har du för planer idag då?

kram

Hej, fin blogg! ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin'? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback