fest igen! :D


Lördagen började med att jag åkte och såg lite kubb och sen åkte hem en stund och sen hem till moa efter som att vi skulle fixa oss. sedan åka vidare upp till Rone igen fick åka med Morgan aldrig mer aldrig. kom ditt då var det ingen drag men det kom bara mer och mer folk det var ju iaf kul det. och efter ett tag var alla glada nej asså kvällen går inte att berätta träffade så många jag saknat riktigt härligt. efter det iaf vid 01:00 åkte vi hem.

och simon och dom skulle sova vid oss och vi cyklade till rone igen och hämtade dom och cyklade hem igen det var lite jobbigt. efter som vi märkte att det var punka på cykeln ja, vi kom hem till moa och somnade efter att tag. först fanns det inte plats så jag la mej på golvet och sen finns det men då börjar moa skratta och sen åhhh! underbar kväll iaf, fast det var mycket man skulle göra.

I fredags sov vi i 6 timmar kanske.
och i natt sov vi 4 timmar kanske.
men jag är inte så trött.

NU åker jag och äter mat får se när jag är hemma igen! :D

David & jag (första bilden)
Moa & Zandra (andra bilden)
Zandra & Tom (tredje bilden)

Kommentarer

sv. okej, vem har gjort den då? (:

sv; :):)

allt bra med dig?

sv: vad tycker du om mitt "twilight update" i mitt inlägg? :)

Så himla snygg blogg du har :) allt bra?

sv: hehe, taack :D

VS:

hihi okej, nice<3

ja gör inge just nu hihi<3333

Allt bra med dig då? :)

sweet! jag gör inte mycket allss...

=)

svar: okej det låter ju myysigt :) ska snart träffa en kompis :D

följa varandra på bloglovin? :D

sv: va? :o

Hejsan! :) Haft en bra helg? ♥

förslag på ngt ja kan äta idag?;)

sv; varsågod:) vad ska du göra idag då?=)

sv: tackar, kul att du gillar dem! du har också fina bilder ^^

sv. hehe nån kompis till dig eller? ;)

Är du med på någon av bilderna?<33

TACK <333 :D haha

yes=) tack:D

härligt :)

är sjuk ;/

lag t till dig sötaste

sv: humm .. :O jag älskar den ^^

Vad gör du då?:)

Hahah aww :D

Så vad gör du då? x)

inte tacka :D

Jobbigt med punka :/ Hoppas du får en fortsatt härlig söndag!

jo då. Händer i kväll då ? :)

Låter najs fan! :D

Jag svarar på kommentarer x)

haft en bra daG? :D

Tack detsamma :D

Premunerar på dej faktiskt (aa)

Hoppas du vill premunera på mej :9

Svarar på kommentarer och äter glass. Hur har din sommarlov varit annars :D? Puss

sv: haha vad kul att du föreslog de för de va precis vad jag åt ;D

sv: ohyes :) kul med fest igår? ;)

Haft en bra da g? =)

du tar jättefina bilde3r du med;D

svar: ah det e det me :D

Vad söt du är<33(:

sv: jomen visst :)

tack :D

haha! då vare nog inte, han var brudmagneten den kvällen, alla tjejer ville ha ahn ;D

Åååh, vad kul! :D



Läs om mitt nya liv som vegan :)



http://fridabrems.blogg.se

ska iväg och träna nu snart :)

(: vad sysslar du med idag?

Ja, jag ska också äta mat snart!:)

JO med dagens kameror är det lättare att lyckas men man ska ändå hitta ideerna... å det lyckades du ju med här... //Tess

sv. hehe okej, vad heter bloggen då? ;)

härliga bilder!

sv; Du är söt =).

Allt bra med dig idag? :) kramar

Hoppas du hade det trevligt igår! :)

sv; haha aja, dag/kväll. okej, var nyss ute och fotade lite, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra:)

haha varsågod!:) vad görs ikväll?:)

Ja, mycket gott! :P

Åh vad jobbigt med punka. Varför händer alltid sånna saker vid sånna tillfällen? ;-)

sv: Låte rbra! Jodå, här är det bra :)

Ja står där något kul? =)

Allt är bra med mig med tack =)

sv; jo, :/ men dt är ju inte så dyrt att köpa :D

Ja verkligen allt bra?

Fin blogg :)

Hoppas allt är bra, (:

svar:Varsegod ? =) :P kommer inte ihåg vad jag skrev.

Hoppas du har haft en bra helg ;)

haha :P

FRÅGESTUND I BLOGGEN!

allt bra idag? :)

svar: okej, samma här =)

vad gör du?

SV:

yes

härliga bilder ;)

Det ser ut som att ni hade en kul kväll! :)

Är det sant? Vem kan man kontakta för att få en lika snygg blogg som du då? :D!

hjälp mig och svara på min fråga! :D

´jajamen :D

sv. okej, jag var på fotbollscup då med ^^

sv: hihi :D

Verkar som du hade en lyckad gårdag =)

sv: tack tack! ;D har du haft de bra i helgen?

Sv; Jorå, Tofta ! :D

snygg du var!

vaa har du gjort idag då? :)

Jaadå, det hade jag :)

Vad blir det ikväll då? :D

hejsan svejsan, hur är läget idag ?

kolla gärna in ett par bilder från en fest jag var på (:

och om du gillar min blogg och mina bilder lägg till min på bloglovin !



kram <3

SVAR: vad bra ! :)

Bra här oxå :))

ihi=) gör du nu då?=D

svara gärna på frågan som finns i min blogg nu!

Sv: Åh tacktack :)

SV; okej :)

händer i veckan då?

svara på veckans fråga? =)

Ju tack det samma =)

Låter som en bra helg :)

sv: hehe aa precis !:D

SV:

vsg<3 ;)

haft en bra helg<+<3

annars?

gumman du är sötaste

ljus blondt , :)

sv; härligt att höra (:

jo här också ;)

aha okej vad roligt :) varför la du av ?

yes det var jätte roligt! LOVE GOTLAND HAHAH :D

okej ;D

vart hemma ;/

ska ut på promenad nu och sen blir det bloggen igen! ^^ kramar!

åh vilken söt header ☺

Kul med fest =)

Vilken fin blogg du har :) Spana gärna in min härliga helg på min blogg, finns en massa sköna och tokiga bilder ;)



/Madde

hehe^^

det var verkligen sjukt kul och få träffa er igen!!

flääshiiig blogg ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback