fick inte träffa david.. (en vän)

Började dagen med att åka till skolan och sen säga Grattis till tobbe (klass kompis) vi hade NO som var lite dryg och gympa. och sen åte vi mat. efter det hade vi språk, och efter det blev det roligt för jessica (första tjejen på bilden) har jag inte träffat sen efter vi gick på sommar lov skolan fick jag träffa henne ville inte släppa taget om henne.fick träffa christopher som jag inte träffat sen vi gick på sommarlov. (fan vad länge sen det var)

 och det var mycket roligt. fick sluta tidigare tog bussen till visby och den resan hade vi jätte roligt men orkar inte berätta fick ju sitta med Julia jessica och moa. (haha grabben i Roma) och sen kom vi till lövsta och där träffar Man Carola, Tom Phil, svante, Robrt och många flera. det var med något som var bra på hela dagen. men sen kom det tråkiga gick på stan en timme och sen träffade vi ellinor och gick hem till hennes kille. skulle träffa david men åkte med bussen innan han kom fan vad spö han ska få. har jag sittit på bussen i 3 timmar utan att träffa david.

ska äta mat nu och sen ta och sova och svar på kommentarer.

Kommentarer

Hej! Skulle bli jätte glad om du kanske kunde rösta på mig i veckansblogg hos www.lisagottegris.blogg.se. Jag är nummer 10 , www.heddaprimo.blogg.se. Skulle bli suuper glad!

kramar hedda

sv: vad har du för dig? :)

sv; okej, samma :)

vilken klass?

söt bild!:*<3

sv: hehe, hänt idag?

gumman hur äre

sv: okej, jag bloggar :)

haha jo du får fråga vad du vill :)

vad gör du då?:)

Så lite så! :D

Okej , hoppas du kommer in på msn sen :D

så man kan snacka lite:D

hihi:)

SV: haha :D älskar mina kossor ;D

tihi gumman ät :D

jag lyssnar på min barndomskompis nya låt har den på bloggen

sv: eller inte alls? :o men tack :) (A)

jaokej, jag ska väl duscha snart :p

mm<3

hur mår du gmn?

okej :) jo det är bra med mig också!

har du bloglovin?

Hoppas du har haft en bra dag

kram från mig, http://esth.blogg.se

jaha okej, då får vi snacka imorron ist:D

så söta så!

sv; hihi :D

Vad ska du hitta på i helgen? :)

så söt bild:)

häärligt :

:D

sv: yes :)

Men kul att du fick träffa så många andra ju:)

tack så mycket !

SV: Okej! :) nja svarar på kommentarer & så.

Ha en bra Torsdag! :)♥

svar: nejhmen tacksåhemskt mkt söt!^^<3

vad bra

med mig med<3

sv: Varsågod :)

Vad har du för språk i skolan? :D

yaa :D hihi :D

va ahru för dig då? :D

:):)

hiih tack:)

hej hur mår du?

kolla in min blogg och svara på alla frågor jag ställer..

kommentera mycke så sätter jag ut frågestund:

kram

hehe :D

Vad tycker du om min modellbild? Jag blir glad om du säger vad du tycker!:) http://moahansson.blogg.se/2009/august/railway.html#comment

Supersött foto ju :)























Follow my on Bloglovin







Trackback