fide i fredag


Nu är jag hemma och tänker berätta lite om i Fredags, först åkte jag bussen till Burgsvik och var där och gick till Andree när han jobbade och sen hem till Tom. sedan cykla till fide, jag träffade Denise som jag inte gjort på flera veckor och alla andra. var och dansade och tog många kort. och vid 00:00 sprang vi fram till Hampus och sa grattis han som fyllde 18 år igår. men han fick inte köpa något bara för ahn redan var full. jag tycker det är super kul att se folk fulla men iaf den var en toppen kväll.

vad gjord ni i fredag ?
tack älskling & moa som fick in mig ditt <3

på bilden är det Andree (han hoppade för mycket så tröjan gick sönder)
sen Moa, Zandra & Robert. ( har många mer bilder ni kommer få ser )

Kommentarer

Trevligt:)

minns inte riktigt vad jag gjorde i fredags, haha, men min bror var iaf här:)

nu ska jag iväg =)

men vi får höras lite senare ikväll =)

pusspuss

Åh va fin design du har på din blogg! Hur fixar man sin blogg så fin? =)

vad heter du?

jag vill också festa :P

men du nice blogg du har :)

sv: okej! :D

gör du designer? :)

sv; tack! :)

Hej! Dyngsmäll har nu släppt sin tredje låt.

Besök bloggen för att lyssna!



/ Ha det bra, Dyngsmäll!

Hoppas att du hade det bra!



Allt bra annars? =)



Kram ♥

var så litee=)

Allt bra idag? :)

sv: okej:) ja visst är det roligt, fast nej inte om det har regnat mycket strax före för då är det blött och om det regnar.

sv: naae :D

sv: ja längtar tills jag får den, förmodligen redan imorgon:D men jag vill ha linux för då slipper man antivirus och virus skit!

va vilken glass åt du? det har jag missat:S

sv: me too, hon är så unik och bra!

är bara tvungen att kommentera vilken, sjukt snygg design du har!

Frågestund på bloggen,fråga exakt vad ni vill! :

http://isasvarld.blogg.se

http://isasvarld.blogg.se

http://isasvarld.blogg.se

http://isasvarld.blogg.se

hello, allt bra idag? :)

Sv: joo tack bara bra :) ska vi lägga till varandra på bloglvoin?

Love Cec

Jodå med mig är det bara bra :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

haha nice :_D

'hur lyckas man göra söner tröjan för att ha hoppat? HAHA! man mås tva bra dum vah :O

Gud vad fin blogg :)

fett snygga jeans hon moa hade :D haha, fint namn med!

bara bra. Vad händer idag? =)

haha nee men du ge mig ditt namn så lägger jag till dig på facet

tack så mycket :D

sv: sköönt att höra! :) jorå bara bra med mig.

det är toppen, :)

haft en bra dag?

KRAM!

söt bloggdesign du har :)

SV; samma ;)

gjort idag?

snygga jeans på den blonda tjejen :D

Allt bra?:)

Skulle med vilja ha stor familj :)

Hej där :)

Frågestund i min blogg, kika in!

kram

sv: hon e galet söt :)

du är redan mycket sötare

yes ;)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

det är ju bra :D

:D

Absolut :) är det inte underbart ?:)

var så lite så :)

ja det verkar va mycket som inte stämmer :O

låter som en fin fin kväll :D(Y)

haha ja :) jag har nog IG i uppdatering just nu -.-

tack så mycket ta lite bilder lägg upp på bloggen å säg till så ska ja kika in :)



kram

sv: gör du då? :)

:) hur mår du?

ska snart laga middag. =) Står där något kul? =)

tack=)!

ja säkert ! :S

yey, va nice! :D

sv: jo jag med ;p

sv: nehe =)

jättefin blogg du har!:)

ja just nu gör jag. annars nej, jag har naturligt spikrakt hår.. men när min uppklippnad behövs toppas så blir dom topparna typ smått vågiga :p

sv: vad gör du? :)

Den e grymt fin... //Tess

det e bra medmej också :) gör du?

det är bara bra :D

sv. va bra;09 joda de är fint med mig. händer idag?

sv:hehe ok :) , tror du man kan hitta kärlek genom bloggen ?

SV: hahahaha Xd okej ;)^^

händer idag ?:)<3

göru;)

Hihi exakt. :)

ja verkligen! :/

svar: hehe takc så mkt händer hos dig då:P

ska iväg å bada nu;D

iväg å bada skja ja

;D

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, FRÅGA NU!

fråga så mkt du vill, om vad som helst,

jag svarar på allt!

Obs, du har en super snygg blogg<3

läs, kommentera & följ min blogg via lovin :) följer redan din :)

Nice:) Jo de är bra med mig med

jag har också en systemkamera, fast ja.. jag är inte så inne med att fota ;) ska du börja gymnasiet nu, eller 9:an?

ha det bra, puss

vad ska du göar?

gulle, super mysigt o träffa dig med :D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback