gissa vart jag ska ?



Jag det stämmer nu vid 19:30 går jag ut bara för att jag ska ta bussen till Burgsvik och första ska jag vara med Rasmus tills pojkvänen har varit på någon fest någon i släkten som fyller år. och jag har inte lust att vara med så jag ska vara med rasmus till koclan 01:00 och sen kommer pojkvänen. sen ska vi nog hem och sova, för då kommer jag vara trött.

imorgon vet jag inte vad som händer får se, men nu måste jag ner och äta mat och fixa det sista. slänger nog in ett inlägg ikväll elelr imorgon. men annars ha en toppen kväll och ta det lungt alla.

kärlek till er

Kommentarer

ha det så kul vännen <3

Så de är små i storleken? Stora?

jag är gift :)

har du haft en bra lördag ? :)

det låter wonderbart :)

hoppas du får de trevligt :D

gör ikväll? :)

ohja det har ja! :d

ha så kul!!!

haha ja :D varit de i ett år nu.. :P



ha de så kul.

jodå =)

Varsågod:)

tack detsamma :D

vi hörs sen :D

ha så bra där! :)

haha näh inte hjärn släpp jag mena att jag hade hjärn släpp för att jag inte kom ihåg det :)

dula är ett utlänskt namn och om man är utlänsk så brukar en svennebanna mobbas och säga det haha ;D hoppas du fattar ;

SV.

hihi<3

haft en bra dag ?:)

lyssnar på musik och ska snart äta :)

allt bra då? :P

Det hade jag för mig att de var också! hade ett par röda i mina yngre dar, haha.

tack! :) jätte fin blogg och gud vad söt du är! :O

tack:D din med <3

söt blogg du har :)

gud vilken snygg design !kram

Ha en nice kväll :D



sv: hihi okej ;P

allt bra annars?

SVAR: Musik och svarar på kommentarer :D<3

Hoppas att du får en trevlig kväll !



Kram :D

Tack så mycket, :D

Sv: haha aa läste det förut haha gud vad mycke cheesburgare! extremt mycket!



jag svarar på kommentarer, vad har du för dig nu då? ^^

SV: hahah härligt :P

:D

Svar: tack =D

vart ligger burgsvik? :D

okej så bra :)

hoppas du får roligt då :D

fy vilken fin blogg du har :)

okej:)

hihi tycker du :D

sv; haha ja det var ju kul :)

ja, det va jätte gott :D

okejj . du me !

hej sötnos,

allt bra?

ledsen att jag inte ha svarat tidigare :(



puss

Hej!

Herregud vad söt du var! Hoppas du får en bra helg!

KRAMKRAM!

Hej!

vad har du för dig?

Hoppas du hade det trevligt ^^



Sv: :)

vad har du för dig då?:)

haha läste det där med cheeseburgarna, klockrent ! :D

allt brA?

sv. Jo absolut :D vad har du haft för dig+ :D

Jag sitter och svarar på gamla kommentarer jag inte orkat svara på..hehe.. Händer i morgon då?

Hoppas du haft en trevlig kväll sötnos! kramar



http://musicrecord.blogg.se

trevlig resa ;D

Du har riktigt fin blogg också, älskar din header!

Tack, den har varit helt fantastisk. Hoppas din också var bra (=

fy vilken fin design du har :D

tack! :)



besök gärna min blogg -flyttar som 17åring till Spanien

Sv: Nej det är inte jag, en fotograf från svedala :)

Fiin blogg kraam :D olla gärna min

sv: hehe, jadå :)

Nehe okej :)

Haft en bra dag?

hoppas ni får det mys :)

jodå det är finfint:)

Tack för filmtipset sötnos :)

Svf: jupps :P

roligt att du gillade mina armband :) jag lägger upp nya titt som tätt, så håll utkik :)

Tack snälla du.

näe e ju fett gamal :O

ahah förstår det :D de e fint där :D

sv: haha, vem kommer på en sån idé egentligen XD

SV: Tack! Men det tycker inte jag.. :p

din blogg var jättefin!

fin blogg :) kolla in min !

Okej. ((: Det är ganska snart. :'D <3

Hahaha, vad skall du äta ? ;p

Hej :)

va ska du göra idag då ? :)

kram Jenniferღ

Sorry att jag inte svarat tidigare, har inte orkat blogga, men nu tror jag att jag är tillbaka!



Ha en fortsatt trevlig dag

Hoppas du fick en trevlig kväll igår :)



Sv: hehe ingen orsak :)



Kramis

Godmorgon förresten sötis!

Sovit gott?

Gomorogn gumman

allt bra?

Vilken fin blogg!

Hoppas du får en bra dag:)

Kramar från http://leaveit.blogg.se

Visste att du skulle till Burgsvik, hehe.

fin blogg :) allt bra? :)

SV: tack :)

sv: hehe allt bra idag?

:D

allt bra?

KRAM!

vart är det?

Okej :)

svar: tack så mycket :D ha en mysig dag, puss

hoppas din helg har varit bra.. :)

sv: hahahah Omg! vilket inlägg asså(om cheeseburgarna!) va många de va lixx, så det va 10 till var och en bara sådär hehe o.O coolt ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback