haha ett gott skratt

fan vad roliga personer det finns ibland.
sitter på mitt rum och mobilen ringer dolt nummer tänker det är lika bra att svara. hör en röst hej bloggen och börjar prata och säger att det bara är onödigt att blogga.. sen skriker han ägd och lägger på, och sen ringer han (dom) upp och säger att dom
har en egen blogg. att dom älskar min blogg och allt så..

jag fick bara lusta att skratta i telefonen, men gjorde inte det. jag bryr mig inte vem det är men som sagt har jag sagt att du måste läsa min blogg nej då så.. du ska vara glad att jag gör något på friden och du lider inte av att jag bloggar. efter som att du värkar inte vara en vän som är med mig. så jag tackar för samtalet och lyssnar inte på vad du har att säga ;)



Kommentarer

Haha okej, hur mår du?

åhh tack så mycket :D allt är bra med mig :P själv ?

SV: hehe :) har ni inga kossor du kan fota då? ;)

sv; Det kan man inte alltid ha=).

hahahahahaha

tack för frågan svar kommer på fredag :)

Jo jag mår helt okej! :)

vad har du för dig? :)

SV: haha hur fick dom ditt nr? :O



det är då man ska säga "skaffa dig ett liv" ;)

;D

haha nee gör inte det

SV: haha okej :P

va händer imorgon då? :)

hahaha! ;)

hahha ja verkligen love it

jo det är bara bra :)

god natt sötaste! :) höres kanske i morron!

okej :)

skola sen stan och träffa polare :)

vad omogna

SV;vad blir det imorgon?:)

Vaddå?:)

allt bra?

hihi =)

aha okej =) vad gjorde du där ?

haha;) jag hade nog med bara skrattat åt de ;)

bra där! ;D

haha vad roliga personer det finns här i världen ;)

behöver du hjälp att ragga? :)

haha fosho :D

haha fosho :D

SV: men men :) vad gör du då?

jaaa

Tänkte sitta vid datorn en stund och sen se en film :)

Har du haft en bra kväll då? :)

Hoppas du får en bra Torsdag

kram från mig, http://esth.blogg.se

Tack, :D

Sv: Vad bra! Jag mår också bra..

fin blogg :)

allt bra med dig?

hahahaha okej, samma här :)

sV: Hah okej, vad synd!

är tillbaka lite idag :) hihi! allt bra?

hahaha, det finns idioter till allt! XD Allt bra?

godmorgon! =) Hoppas du får en bra dag! kramar



http://musicrecord.blogg.se

Hejsan gumman! Hur är det?

Hur fick de tag i ditt nummer då? :S

God morgon <3 har lagt upp bilder från min kväll ute i skogen!:)



kram

sv; ja, ingen feber nu faktiskt ! ^^

sv: hihi ja :) !

ja sov bra..eller nja kanske inte så bra men ja sov iaf..va gör du idag då ?

nar precis=)

härligt då:D

usch va omogna männsikor dt finns ;O

sv; haha, jag läste de, sklumma människor de finns :o.



Aww, tack sötan =).

Nice blogg som satan! =)

hehe :D

jaha okej :P men vad kul! haha tack XD händer idag då? sj ska jag strax jobba fast i 3 timmar bara, så önödigt typ :)

yeah :) vad gör du nu ?`

sv: haha fan vad lol.. ;p

haha vem liknar det? :O

ibland får man typ lust att skratta även om dt inte är kul.

Som igår, dt var några byggmänniskor i skolan och skulle göra något utanför vårat klassrum.. så vände jag mej om och tittade på en kompis och nästan bröt ut i gapskratt! Bara för de borrade typ x)























Follow my on Bloglovin







Trackback