hahaha lennart du äger ju ;)

Jag måste berätta en rolig sak som hänt idag iaf, det var så att jag var vid doktorn och skulle kolla en sak jag inte säger här iaf. och det gick bra om ni undrar något om det.

Lennart som jag hade kommer ut med mig och ska ta in en annan och kolla.
skriker över alla Britt nilsson finns det någon Nilsson här ?
oj, jag tror jag har sett felt måste in och kolla igen.
kommer han ut igen och skriker det var britt Larsson.
det var jätte roligt att se honom skriker och vet inte äns vad han ser.

det var mycker roligare att höra honom stå där och skrika för man hörde ju inte vad han sa heller.


just nu är jag vid moa och kommer hem sen och skriver ett inlägg puss<3


Kommentarer

svar: aha okej:) ska ni på klassresa eller nå sånt eller?

Sv: Tack så mycket :)

hej sötis :) är frisk igen :)

mår mycket b'ttre nu . ska på hockey ikväll



Händer denna solia fredag då?

kram

sv: aha okej :/ såg på bilden och läste, shit vilka sprickor i skärmen! men du får iallafall ha en bra dag. :) <3

jag med

:DD

haha :D Jaaa du är helt slut har städat hela lägenheten. Men nu är det sol ute :D hurra! :D Vad gör du nu?? =) :D

sv: okej, bara bra :)

Gör du då?

<3

aw tack:D

Men du e sötare:D<3

tack sötnos :)

jätte fin header! :D

kram

svar: okej :)

vad gör du då?

haha fan vad roligt!:D

aa =)

SV: :)

Tack ska du ha!:)

Okejokej, nå du fixar det =>

hehe Jaao :) Längtar du tills skolan börjar om då?

sv: ja, tack så mycket :)

Fin blogg (:

Haha typsikt vissa att inte ha någon koll;P



/E

sv; tack så jätte mycket! :D <3

Vad händer idag då? :)

sv; Hihi :D

Hej, allt bra?



Kram =)

jättefin header! :)

sv; har du blgolovin? :D

Sv; japp, allt bra med dig nu då?

heheh okej :D

väldigt fin header måste jag säga

haha xD

sv. yaoo x)

Hoppas du haft en bra dag =)



Nu finns det en smink tävling uppe i bloggen, passa på att delta du med ;)

sv; nemen tack! gud vad glad jag blir :D mena du deT? :D

javisst :D hoppas du får en underbar fredag :)

Ja eller hur!



Haft en bra dag?

haha pinsammt för honom, eller kanske för britt också xD

Heej kika gärna in på min blogg http://martina86.blogg.se

haha.. :D



Jag har blivit finalist till veckans blogg. Snälla rösta på mig här:



http://rosajordgubbar.blogg.se/2009/august/3-f-i-n-a-l-i-s-t-e-r.html



Stora kramar

Malin



Underbar bloggdesign!! gör du blogg-designer åt andra? <33

hehe..jag vt..

när man väl har fastnat så gör man ingenting annat mer..haha~~























Follow my on Bloglovin







Trackback