ifredags i lojsat.


I fredags när vi kom till Lojsta började vi med att dela upp oss o i grupper och sen göra banner som vi skulle klara för att få en bokstav till våran stav som vi bara hade symboler. (nästan som boda borgs sa dom) vi klarade ut ordet och allt, och fick en klubba var. det var mycket skratt i vårna grupp.

efter det var det mat och många paddlade kanot och badade men inte jag hade ingen lust med att göra det om man skulle in till visby sen efter.. men det var ju lite drygt för det finns en tjej som förstör för många oss så den sista tiden var tråkig..

sen in till visby och köpa alla 100 burgare som står i enlägget under. Godmorgon, har just vaknat och tänkte ta och äta frukost sen sitta vid datan. senare ikväll blir det nog Burgsvik, och träffa lite folk. vad ska ni göra idag ? jag ska bara ta det lungt..

Kommentarer

haha tack sötste!:) jo det är verkligen GRYMT kul där borta men det är så svårt att få ner precis känslan bara.. :(

Hoppas att du får en underbar lördag sötnos :-)

Inte nåt speciellt sj ? :)

tack söt!! =)

ahhahaha! :D<3

Du med sötnos :D vad gör du då?

haha jaaa, va de jesper som fick gå in ?:O:D haha

sv; ao (;

händer idag då?

K R A M E N

SV: Jo men visst :)



Händer i helgen?



Kramis

svar: haha, just precis så ja!^^<3

Du fyller väl år i september, eller hur ? <3 Vilket datum isf ? ;p

svar: ja, verkligen! :)

kramar

hahaha, filma någon! :D

sv; ska på stan och shoppa med mamsen ;)

Heej! kolla gärna på min blogg, glöm inte att lägga till mig på bloglovin =P

Kram

hah, nej iförsig! :)

SVAR: Tack! :D

ahha! det avr la tur de då ;D

Tack så himla mkt sötnos =)

Det är bra med mig med, lite förkyld bara.

SVAR: Tack :D<3

Härligt :D.

haha visst är dom! :D:D<3

SVAR: Vad gör du då? :)

Tack! Det hindrar dock inte mig från att pysa ner till stan nu strax! Vägrar att vara sjuk, haha =)

minns inte va jag skrev XD

fina bilder!

jag fattar noll :p

tack gumman :)

haha :D orka at tde gick med :O

hahaha :D va gör ud?

HAHAHAA snygga bilder där bea :P <3

Härliga bilder

Gu va mysigt det såg ut att vara :D























Follow my on Bloglovin







Trackback