IMORGON FÅR NI VETA ALLT!



Kommentarer

jag osm skulle fårga bara hur gick det ´på bröllopet xD

grymt snygg header :)

Det är så roligt att träffa sin släkt, ha det så kul (:

vad tycker du om dom stora bloggerskorna?

Vill du bli intervjuvad, gå in på min blogg och anmäl dig nu! puss..

Så härlig fin blogg du har :)

Hoppas du får en bra dag.

Hejj,



Jag undrar om du vill vara med i min veckans blogg + att du har en snygg blogg :D

Åhhh vad roligt :D



Var med i min tävling på min blogg o gissa vad jag o min pojkvän bär på för hemlighet o gissar du rätt - få en länk på min blogg :)

ha så kul



kolla gärna in mitt inlägg

och ge din kommentar om hur finnarna klär sig!



Puss och kram från mig,

http://jennyh.se/2009/august/finnarna-kan-inte-kla-sig.html

hahad et låter ju bra (Y) XD

Ha en bra dag du med.)



Http://Johannalicious.blogg.se

Http://Johannalicious.blogg.se

Fin blogg du har..fina foton :)

ska bli kul att läs aom bröllopet sen:)

kram

Vad kul med bröllop! Vilka är det som gifter sej? :)

underbar blogg=)

jo de bra :D

Kul med bröllop har själv en syster som jag delar min blogg med som är på bröllop nu i helgen!



/ Vilde



http://vackrasystrar.blogg.se



http://vackrasystrar.blogg.se

fin blogg du har :)

Kolla gärna in min, ajdiho.blogg.se

oj, bröllop gratta dom som ska gifta sig :D

Nu är det 3 st som är vinnarna av intervjuven=)

kolla om det var du som har vunnit, puss!

Mycket sol på gotland då`? :)

*ställ gärna en fråga i min blogg :>*

sv; hihi okej (A)

ha en fin kväll

sv: ja verkligen kul med ny dator:D men får inte sitta vid datorn mycket mer för min mamma:/ äsch ändå bra väder så lika bra att vara ute.

sv: visst var halsbandet snyggt och tack för alla andra dina kommentarer:)

göres ? =D

Kolla in mina nya beautytips i bloggen. Lär dig få bättre självförtroende?

Checka in en titt här då http://rozis.blogg.se/



Puss & Kram

// Rozi

Riktigt fin header! :)

hihi :)



Vad har du gjort idag annars då? :D

Hoppas du hade det trevligt då ! ;D

gud vilken fin header! jätta fin blogg!:)

Hjälp mig att komma upp dit jag en gång var. Kolla senaste inlägget och skriv vad som saknas!

va kul med bröllop! :)



läs och kommentera gärna min blogg! :)

Hejsan tjejen! :D

Skulle du vilja vara världens ängel och rösta på mig till SOMMARENS BLOGG!? :D Jag är nr 2 och det betyder sååå mycket om du vill rösta! :D http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/2009/august/sommarbloggen.html#comment



Jag har inte varit med i någon annan röstnings-tävling denna sommar för att ni skulle slippa detta men kunde inte motstå denna tävling!



och lite small talk: Allt bra annars? :)

Hejsan, anmäl dig gärna till sommarens blogg hos mig! Kika ner några inlägg så hittar du det ( SISTA CHANSEN!) heter inlägget, det vore grymt kul verkligen! Älskar din fina blogg bt :

glöm inte att anmäla din blogg i veckans blogg här nere.

http://www.malinhee.blogg.se/2009/august/veckansblogg.html#comment

Fin blogg!

Kolla gärna in på min, jag har inte så många läsare men jag skriver mest för att det är roligt!

Startade en ny tävling nyss! :)

//mariabroberg.blogg.se

Fin blogg du har! =)

kommentera gärna mitt senaste inlägg, Kram!

fin header :)

ha så kul på bröllopet!!!:D

Berätta om en av dina dåliga vanor!



http://kidabouche.blogg.se/2009/august/daliga-vanor.html#comment

fin blogg ! :)

o jätte gulli header ..

Gullig header! :D



puss!

allt bra? :)

ska bli kul :D

fin blogg!=)























Follow my on Bloglovin







Trackback