inte på humör..

nu ska jag skriva ett inlägg, det är så dom senaste dagarna har jag inte varit på humör så jag tänkte att ni skulle slippa mitt gnäll då. och det ska du vara glad för att ni inte fick, men som alla säger alla har dåliga dagar. jag har bara varit i burgsvik och försökt få allt som vanligt. men det gick som det gick, idag var jag och moa i burgsvik. vi solade en hel del med min älskling & Rasmus. mys mys, sen var jag och jobbade med klassen bara en dag till sen slipper vi det.

bjuder på bilder och ska försöka göra så jag blir på bättre humör.



Kommentarer

bra :DDD

answ:

nej det är ingenfara :)

jag vet hur det är tro mig (a)

SV; Ja :D Hänt i sommar då?

det är jag som skrev den förra kommentaren. glömde bara skriva vem det var ^^

SV: Aw, okejdå. <3

sv: har de hänt ngt? :(

åh vad fina bilder!

ja tyvärr så har alla sina dåliga dagar men det ordnar sig :)

Nej det är okej, för om man bara skriver för att man måste skriva så blir det helt fel !

nu ska jag snart gå och lägga mig. :)

SVAR: jadå ;D

Sv: Tackar :)

Huvusaken är att det blir bra med dig igen Beatrice =).

tråkigt att vara sur, men besök gärna mig.. sprid om du vill :D

Länka min kanske :D

Den sista bilden var underbar!

sv;jobbigt med dåliga dagar,lycka till iaf!kram:)

SVAR: Det är lungt :P<3

Härligt!:)

va? :)

Tycker inte du att det är alldeles för många "skvallerbloggar"?

Tyck till i min blogg och berätta vad du tycker.



:)

godnatt :D

allt bra? :)

Hejsan gumman!

Förstår.. kom tillbaks när det känns bättre, är kvar då <3

tack så myycket

hmm..

sv. haha xD vg ?? (:

=)

hur mår du? vad är det som har hänt? :/ lite orolig när du inte skrivit nåt ju!!

hoppas du blir på bättre humör :) fina bilder !

sv: hm, samma som mig då :(

vad har hänt bea? :(

ska sova nu. nattis!^^

sv. typ samma x)

answ:

jamen ellehur :(

ngt speciellt elle?<3

Svar; tack!

kollade ditt inlägg lite snabbt.. hoppas ditt humör åker uppåt då. :)

okej.. men har det hänt något alvarligt? :/

Jättefina bilder :D

Allt bra med dig ?

vilken fin blogg:)

Fina bilder! :)

Fina bilder. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback