lägret igår.


lägret igår var helt okej, inte för att vi gjorde så mycket byggde på kojorna och sen åt mat lekte och satt vid grillplatsen.men det finns saker som var super roligt. åkte hem klockan 21:00 och efter där kom Danne och sov hos mig. gick upp tidigt och åkte till visby med danne bara för att han skulle till tandläkaren. och nu är jag hemma och ska ta tid till era kommentarer.

Imorgon börjar jag skolan, när börjdade ni/när börjar ni ?

måste kollas för att fatta, lagom när jag ska svar är blogg.se segt försöker senare eller imorgon.

Kommentarer

Hej, allt bra?



KRAM =)

Hejsan allt bra idag? :)

Tack igen till alla som röstade på mig i "veckans blogg" när jag var finalist hos Sofia. Det värmde verkligen!<3



Nu är det såhär att jag är finalist i en annan "veckans blogg"-tävling och jag behöver alla röster jag kan få! Om du vill så får du gärna rösta på mig :)

Blir väldigt tacksam om du gör det!<3

Jag är nummer 5

Rösta här: http://sagharauseus.blogg.se/2009/august/utkast-1.html#comment



KRAM

SV: menar du ps brusherna? :)

va mysigt! :D

sv: vadå för ngn ? pussar <3

fin blogg! kolla gärna in min också :D

åhh :)

tack :)

SV. Yes, :)

haha ;D de är ju roligt, ju ^^

hur är det idag?

hehe vsg :P

hatar blogg.se just nu:/ men som tur flydde jag problemet genom att åka till Kupolen och även om jag inte köpte något var det kul där!

Du verkar ju också haft det rätt så kul:)

Skoj med läger =) Jag började jobba förra onsdagen =)

jag börjar på måndag :P vad skönt att åka på läger ^^ var det nåt speciellt slags läger?

Godmorgon sötnos ♥

Har du för planer idag då?

kram

sv: okej, bilder är jättefint så:)

visst är det gott! fast var länge sen jag åt det, hehe. men gud, va inte avis, hehe. Eller jag kan baka åt dig:D

Kul att du tyckte nyckelringen var snygg.



vad äre för läger?

Söta bilder(Y):D hur är det med dej?^^

Bra bilder

Hejsan! tänkte bara påminna er om min NYA dansvideo (c-walk) till min flickvän på det snaste inlägget, hade gärna velat ha just ERAN åsikt! helst på youtube så att videon "växer" så att säga :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/august/mizthanguyen-dedicated-to-you.html#comment



(ifall ni vill länka video på eran blogg, så är det bara att säga till, tack i förhand! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback