läs och fråga inte.


Kan ta och berätta lite varför det inte är som det ska.

för det första så gick min mobil sönder och vill ha min andra mobil som en kompis lånade men är ny sönder.och sen bara för att mamma och pappa lovade att fixa detta undersomamren men inte gjort det. (bråket) och sen att jag ska till doktorn och få medecin men vill inte säga varför. detta gör mig inte glad pånågot sätt, så nu vet ni. saknar mobilen redan, det fins vissa jag bara vill slå just nu.

nu tänker ni man kan ju använda mobilen men det går inte att få mottagning det gick medd sönder..

TACK FÖR ALLA KOMMENATERA OCH GODNATT!

Kommentarer

oj vilken repa/spricka:(

otroligt fin design :)

gjort den själv?

:/ aja men hoppas allt löser sig och så :)



godnatt! <3

kram och natt natt!! ^^ haha, varför har jag alltid sånna problem att komma i säng!? XD



btw, synd det där med telefonen.. :( du får hitta en boxningskudde att slå på..;-)

Okej, den var väldigt snygg :)

Godnatt söt :D

SVAR: JAA:d

sv: hoppas dt blir bättre!

hoppas dt blir bättre!

Vad fin blogg du har :)

hatar när mobilen pajar på något vis >.<

sv; åh stackarn :/

det här kanske är omöjligt men ganska ovalnligt, men hoppas , asså iallafall hoppas den vaknar upp igen haha !

nej men .. aja du får ha det bra :)

åh ok :/

finns här om du vill prata med nån <3

aa :)

okej men det är lungt, kom tbx igen när du mår bättre! :)

surt! sån mobil har jag också haft :p

R.I.P. :-(

jag hatar mobiler. så jävla äckliga och går sönder -.-

Varsågod! Hade du en bra dag igår?

Gomorron!



Hur är det idag?

vad gör dudå? =)

men vad hemskt... men var det kompisen som hade sönder mobilen? Isf tycker jag den kompisen ska casha dig för det jag menar man har inte sönder saker man lånar...

sv; allt är bra ! händer idag?

K R A M E N ;)

Hej!

Tack för att du har röstat!Ikväll så kommer resultatet, så tipsa andra att rösta!



// Tuva

Sv: Varsegod :D

godmorgon :D hoppas du får en bra fredag!

min mobil är också trasig och alla gamla har gått sönder. riktigt surt! :/

Åh :/ men eftersom din blogg är så bra så kommer du säkert åka upp snart igen ;)

jo jag gör inte så mycket, sj? :)

Godmorgon gumman!

Jobbigt.. men det är lätt för mig att säga egentligen.. men din "sjukdom" vet jag inte vad det är om det är allvarligt. Men annars så mobiltelefon det är bara materiella ting som är ovärderligt med livet. Det är bara en sak.. ingenting värt jämfört med en människas liv - tänker mkt så sen min far gick bort...

Hoppas du inte tar illa upp utan en dag förstår mitt tankesätt.

Jag gör provrörsbefruktning - det ÄR en stor sak att vara ofrivilligt barnlös och inte kunna få barn på egen väg, MEN det är sååå litet jämfört med min fars bortgång..

Kramar...

Man behöver inte alltid vara på humör!!!

Hoppas att det känns bättre idag bara.. =)



// Sophia

Haha, okej :) Vassego :D

gör du:)

Älskar din blogg! :)

okej :)

ja allt är bra!

hehe men dem äldre telefonerna är bra :)

Okej :)

Jo, dte är bra :D

ah okaj så bra :) joda det är fint, trött lite bara :P

sheena ♥

planer för idag ? :)

kram'nn ♥

låter jobbigt ju:(

hoppas allt blir bra!kram

hoppas att du får en bra dag :) kram

Bläh! Det blir bra så småningom Beatrice =).

va jobbigt! :(



sv: jo verkligen, det tycker jag meed! haft en bra dag? :D

Fin blogg :)

Allt bra? :]

SVAR: Tack! ;D

Hej :) Allt bra med dig idag?

Sv: härligt ;) dete baar fint hehe :)

sv: hehe:)

ställ gärna en fråga i min frågestund, svaren kommer upp senare idag ღ

God morgon =)



TACK!

;D<<3

aha, okej :(



jorå :)

Hej :) Allt bra med dig idag?

Okej,:(

Vgd?

låter inte bra...hoppas dte blir bättre snart =)

SVAR: Japp ;)<3

va roligt :P , haha nått som jag garva över är att du har lagt in detta inlägget i kategori mode XD

jaha, jag såg inte att du hade skrivit ett inlägg (a)

men usch , trisst :s

juste, leopard tightsen, skrolla ner några inlägg :)

:/ hoppas allt blir bättre då ! :)

älskar din header alltså! :o

Lugnt!

Åh inte kul när mobiler går sönder..

fan vad dumt :( min mobiol går sönder hela tiden trots att jag behandlar den som en skör blomma, men de vägrar ge mig en ny. detta är 5e gången den på lagning :( har en ritkigt ritkigt ful mobil som är skitdålig just nu :/



sv: tihi tack (a)

roligt! jag svarar på kommentarer :)

SV; jodå :)

vad gör du?

Godmorron!

vad gör du :)?

nej var tråkigt:/ och tråkigt att höra vad du ska få medicin, för dte låter ju inte så lockande, liksom medicin:S

jag håller tummarna för att du snart mår bra.

styrkekram<3

vad skrev jag nu igen? :)<3

Du har ju iaf en mobil så du kan få tag på folk :)

sv: ja okej, hoppas att det löser sig sötnos! <3

Tråkigt att din mobil har gått sönder:(

Usch! :/



SV: Jo men visst :)



händer idag?



Kramis

:D



Ska du göra idag då? =)

:))gör du didag då?

Tråkigt med mobilen och det där med medicin grejen, vad det än är så hoppas jag på att det blir bättre! :)

jaså:( inte kul att höra. varför är det inte alls bra då? jovars det rullar på:)

så hände med morsans mobil också. Efter att det åskat. Fast nu funkar den.

Det låter tråkigt :/

hoppas det inte är nå allvarligt :S

Grattis, du är vidare i årets blogg. Påminn gärna andra att dom skA RÖsta på dig :).

läs mera här

http://maatilda.blogg.se

tråkigt=( inte kul när dyra prylar pajar

Hej!! Ramlade in här av en slump, och ville lämna ett fotspår efter mig.



Så j*vla trist rent ut sagt när dom går sönder, helst också när det är en favorit som man tycker funkar bra. Hoppas att allt löser sig.



Önskar dig en trevlig och rolig helg!!

ja det är nog bra. Vad händer ikväll?

oh shit vad synd! :o

lika fina sprickor som jag har i min skärm ;p























Follow my on Bloglovin







Trackback