min syster

Modell: Fanny (syster)
Foto: Beatrice (jag)

Kommentarer

Hihi, :P vad händer annars?

Jätte fin blogg:) du e verkligen duktig på att fota:)

självklart :D

aw, söt bild :D

fina kort du tar.. var är bilden med den vackra vyn i headern tagen?

sV: åh vad fan nya designen är :D

va gullig syster du har :)



Svar: varsågod! :D



Hjälp mig gärna i mitt senaste inlägg, alla som hjälper till får en länkning :]

kramkram

så lite :D

Anmäl dig till veckans blogg fram till kl21.00 ikväll =) så kanske du kan få synas lite EXTRA!!



www.sophiegranqvist.blogg.se

Haha vad coolt att du kom upp där! :)



SV; godmorgon godmorgon!

fin bild :D

Danke! =)

Sv: På Datorn? Sims ! Annars Uno.

hehe ja men de är så :)

vad fin din header är :)

SVAR_: ahrå :D

Haha söt !

SV:

åh sånt är jobbigt =//



va sööt hon va !!

åå vad fin bild :)

jag tar det mest lungt, du då? :D

ja, inte de med den vackra tjejen, och inte fjärilen och inte apelsin och inte frukosten :)

Så härligt att höra, vad glad jag blir! :) Jo jag mår toppen bra faktiskt! :D Guud vad söt lillasyster du har! :) Lika söt som du! :D <3

är glad så länge du är glad :D

sv. så lite så =)

oj ni var lika varandra=)

sv: så lite så :D

hon tjejen som gjort den är grym så

sv: jupp jag har hört att man kan göra de iaf, men jag vet inte :P haha.



söt syster du har :)

en mini kopia av dig ju ;)

så lite så :)

sv:

ja det tycker jag (:

saabt ju :D

vilken jättesöt tjej då! =)

hej vilken fiin blogg! ^^

allt bra med dig? :)

ska vi följa varandra via bloglovin?

kram <3

vsg =)

Inget att tacka över gumman! :D <33333

nu fattar jag inte



i headern nedersta raden imitten?

ja med, alltså dig stnos :D

svar: ny design? :) sjukt fin :)

Nejdå, snuttan! :D

sv; vad bra då ^^

bara vra :)

kram <3

sv: okej va kul :)

ja jättesöt

SVAR: great :D

Ingen orsak! Ja, det är ju det! Den dagen hade jag över unika besökare oc fick över 200 komentarer på det inlägget, galet kul! :)

ok.. men var är det taget? vad föreställer det? vilken plats?

(: söt lillesyrra du har ^^ hur gammal é hon ?? xD

svara gärna på frågan på mitt senaste inlägg "väntar på min lasagne" :D

Sv. Absolut :)

SV:

hihi<3

jaa jätte hihi<33 som du ;)<3

En sådan söt syster!

Bara fint :) Är du piercad?

fina din header blev :D

Taaaaack :)

Söööööt :) , Skulle du vilja vara super gullig och rösta på mig som veckans blogg? Du skulle vara en ängel då :$<3 länken hittar du på mitt senaste inlägg. Kram

haaha:)

Okej. Tack ändå och ha en fortsatt trevlig dag på Gotland. Fusk!

sv>> haha kanske inte :p

Fin bild =) Och fin blogg ;)

Fin header du har!

Sv: Okej jag ska åka till öland på torsdag :)

Tusan vad lika ni är! :D

Vad lika du och din syster är! :)



Allt bra med dig idag ? :)

såå sööt syster:P

ni var verkligen fina och lika varandra,. lika duktiga på att ta kort..'

kram

Så lika ni är varandra :D

wow så söt hon är :D Du är säkert en stolt syster :)

tänk på att inte kapa huvudet.

söt blogg!

vad använder du för kamera och om du använder blix när du fotar.. har du nått tips på vinklar när man fotar med blixt. Köpte en precis och tycket det är svårt o veta hur man ska kunna utnyttja den helt!

din syster liknar dig XD hahaha :p

Vilka vackra ögon ni har, både du och din syster. :) ? så är ni väldigt lika varandra. :) Kram

Japp mobilen är super bra

Lika som bär ni är! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback