mina planer



mina planer för framtiden, och lite av Moas. Jag ska praoa i Visby vid fotografen där vid Ö&B tror jag att det blir om jag kan Visby så, efter som mamma känner han ska hon fråga omn plats till mig och Moa. sen ska jag ännu hitta plats att sova på, men det är inte förän vecka 46-47. och efter det när jag gått ut 9.an ska jag söka in på media (hörde bara att det finns på donner) men låter mina planer bra?

kom just hem från skolan och ska ta och äta lite, har haft ont i magen hela dagen fast jag bara ätit mer och mer. gjorde inget roligt idag eller jo vi skrev ett brev som vi ska läsa när vi slutar 9.an. det ska bli roligt sen hade vi inget annat. vill redan att vi ska sluta skolan.

Kommentarer

tack det samma sötaste du! :D

allt bra? :)

Sv: haha, tack själv <33

nice planer:D

men gud, bor du på gotland :)?

sv}



tack så mycket, vad kul att du tycker det :) det glädjer mig :)

JAG VET VART DET LIGGER :D:D:D:D:

aah, va skönt o höra (:

kram

svar: okej, grattis i förskott då :)

Skön bild =)

E jag inte dutti som tar sprutorna så lätt? :)

tack så mycket:D

nej men ere skönt där ? : )

härligt :)

jätte bra :D

jag verkligen älskar gotland :D

haha puss! ^^

jo tänkte det! planer på o flytta ? :)

Hon kanske har diabetes?

Vilken mysig bild! :)

Sv: Japp :)

svar: så lite :)

Dom första jeansen i inlägget under var faktiskt snyggish ;)

Sv: Jupps ^^, dd?

Fin bild :)



SV; okej va roligt att höra, tack, det had ejag med :)



ALlt bra?



Kramis

Fin bild. =)

Svar : åhh hur blir man de ? kostar de ?

ihi:)

ja verkligen :D

göttgöttigöttgött :D

Sv: Hehe bra ;) Vilken klass går du i? :)

:D :D älskar visby

hehe :)

hehe aaaa , allt bra?

kram

snälla gumman, kan du itne fixa en ny design till min blogg?

kram

sv; absolut!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

gullig liten stad :D

Tacktack..



Härliga planer :D

händer ikv:D?

det är bra! :)

Åå, tack så jätte mykcet. (aa' <33

allt bra? :)

Hej! allt bra?

kolla in min fjuttpåse-blogg

Jag är också Gotlänning:)

Sv: Okej :( Vad vill du gå sen då? :)

fin bild:D

hihii :D

följer vi varan på bloglovin? :$

vilken fin bild :D

Ha en fortsatt bra kväll!

Åh vilken fin bild! :D



Har frågestund här i bloggen nu! ställ gärna en eller fler frågor! :)

Det finns media på min skola me i stan. Richard Steffen, fast de är en inriktning som man väljer till tvåan. Alltså gå samhäll med inriktning media/jornalistik! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback