nu åker jag igen! :)


nu tänker ni nog samma sak som jag åka till Burgsvik ?
men svaret är jag jag ska ju det det är helg och jag ska träffa dom som bor där flera år sen nej men det var idag på bussen men det är ju nästan samma sak. men jag skriver i bloggen och ska försöka svara på kommentarer. imorgon åker jag nog hem iaf, men tar bussen om en halvtimme måste fixa mej. mycket kärlek till er alla och mer till er som kommenterar flera gånger än en gång! :)

ha en bra fredag kväll skriver sen.

Kommentarer

sv; hade varit jätte roligt med foto faktiskt! :) men jag är väldigt inriktad på att plugga vidare, så natur känns som ett bra val för mig. :)

vad bra :D

ja nu ska jag kila ut, ha en riktigt rolig fredag söta du! <3

Sv. Ja otroligt!:)

yes bra det

nej verkligen inte :|

tack för din röst..Va gör du då?

Hahah ;) läs mitt senaste inlägg och lid med mig. Haha

Jaha! du visste inte? :P

men när skulle du ta bussen till Burgsvik? ^^

sv: ha det bra!

va är det för något? va gör man där?

här är det inget planerat än så länge iaf

Inte kul alls! :(

Detsamma till dig :D ha det bra

jag ska supa så kommer inte komma ihåg så mkt xD

hahaha, ja! :)

sv: thanks ;)

Jo jag mår bra

Du åker bort mycket du! :D

Aha okej.. Min går 35 ifrån Burgsvik ;) kanske syns, innan då, eller? :P skall gå ut när som.. Kram kram

sv; äh, jag vet inte om jag är så bra. :) du är jätte duktig du med! :)

:D

Tack ! :)

sv; okej ^^

Hade löss :(

shit vilken fin blogg du har :)

SV:

lugnt, söt<33

hoppas allt är bra med dig <3 ha en bra helg<3

Då struntar jag i det !

SV: Varsågod :)

No problemas :)

SVAR: Det är lungt ;)<3

Sv: hehe gör inget :P

sv; ska se film :D

Oki vad skoj, ska du gära där då?

jag ska mysa med älsklingen samt kolla lite på friidrott :)

ha en bra kväll söt

kram

Sv: okej va roligt, tack, det är jättebra med mig med :)



Ha en trevlig kväll,



Kramis

Jadå =)

sv: hehe yes indeed! :)



hoppas du får en toppen helg!

sv; okej inga problem :)

Hej!

Söt blogg:)

Gör du Designer?

Kram

Hoppas att du får en bra fredag du också! :)

SV; svarar på kommentarer :)

haft en bra dag? ^^

hahah bra där ! :D

Hej! nu är jag mer eller mindre tbx. Hopas ni haft det bra, och att ni är nöjda med Fredrics insats här :) Vet inte vad jag skall svara på era kommentarar men skall hälsa till Fredric lite av det vissa av er skrivit :) Och tack till er som hälsat ! :) Får väll säga ett extra hej till er nya som tillkommit under tiden :) / A.F

Det är lugnt. Nu ska jag titta på tv :)

Nu är jag hemma igen:)

Allt bra med dig?:)

okej :)

oj vad söt blogg:)

Okeej, jaa de låter ju kul :)

sv: haha :) jaokej ;p bra det :) <3

Svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

haha jag förstår dig tjejen! ^^ bloggen ska komma i andra hand vet du! livet först! XD

haft en bra dag?:)

Bättre sent än aldrig :)

Haft en bra dag?

hej, nu har jag startat tävlingen "veckans blogg", va gärna med ;)

HEJ SÖTNOS!

Wooh, gud va det har varit tråkigt utan internet och inte haft möjligheten att kunna snacka med dig! Shit man! Saknat dig for real! Hur är det med dig? Allt bra? Hänt nå nytt? Ledsen att jag frågar så mycket, känns som att jag missat jääättteee mycket!!



Puss på dig :*



Nu finns även resultaten från Veckans blogg tävling i bloggen!

Är du intresserad av att vara med i nästa tävling? Anmäl dig på söndag!

Varsegod=) Jodå, mår bara bar jag med:) händer under helgen dåe?^^

hoppas du får en bra helg!:)

Spännande :) jag börjar åttan

ha det så bra D

Ha så roligt! :)

sv; tack så mycket! ;D

lungt, kul att du är tillbaka! :)

någon sa att du va söt :)

svar: okej... :p

ha det bra! :)

åhh vilken fin design! :D

sv: Visst är dem :D



Hur är läget med dig idag då? :p

okej, då tycker jag att du ska det ;)

Hejsan, nu är man inne på blogg spåret igen. Skulle vara jätte kul om du gick in och kollade in min blogg och sa vad du tyckte om den och vad jag kan göra bättre. Och sen mer saker jag ska skriva om :) Puss Encs

Sv: Hehe yesyes! :D

Godnatt på dig! =)

häärligt då :)

tack!<3

skönt och höra :) samma här faktiskt

hoppas du har det bra då!

skönt att höra att du är tillbaka :)

rösta på mig här till vekcan blogg så är du jätte snäll(A) nummer 13 är jag

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/utkast-har-kommer-1.html#comment

det är bra här också :)

Hihi det är lugnt :)























Follow my on Bloglovin







Trackback