nu vidare till..


Kommentarer

okejokej;/

haft en bra dag? Jag tycker att du tar jette bra foton till din heder! Jag skriver po en americansk dator so jag kan inte anvenda de tre sista boksteverna! Ha det bra!

Ha det så bra!

Hhi okej, kikar senare, har ganska mycket att göra :)

P.S, skit coolt att du ligger 9:a på bloggsidan, fast det förvånar mig inte, för din blogg är så bra ;) kram.

sv: varsågod =)

riktigt fin design :D Allt bra med dig? ;p

hoppas du får en bra kväll!

SVAR: jaa:D

SV: Vad bra! :)

ha det så bra ;)

gud vilken snygg blogg!! :D diggar den stenhårt..



spana gärna in min också och säg vad som tycks =)

ha det så bra!



http://pmsbarn.blogg.se

Vad gör man där?

svar: japp :)

haft en bra dag?

SV.

hih okej<3

har vart i stan idag <33

vem då? :O

hoppas att du får en bra kväll :) kram

sv: hehe :) låter skönt att få koppla av lite! :)

härligt =)

sv: Tack sötnos! :)

Hoppas du har det bra!

Hej! Det vore riktigt snällt om du kunde svara på dagens fråga, som är "Vad gör en blogg intressant att läsa?"

http://bollnasfinest.blogg.se/2009/august/vad-gor-en-blogg-intressant.html



Tack! :)

hejsan är allt bra?

Vad tycker du? Tycker du att jag ska börja med Hiss och Diss på min blogg? Kommentera vad du tycker och tänker! :)

Allt bra? :)

Sv: Tack så mycket! :)



Hoppas du får det trevligt!

Det är bra med mig:)

Hej hej! Läget idag då?! =)



// Sophia

Hej!



Jag har äääntligen fått jobb som säljare efter att ha gått arbetslös i två månader. Skulle VERKLIGEN uppskatta om du kunde ge mig lite tips på hur man blir en bra säljare! Även fast du själv erfarenhet uppskattar jag nämligen alla möjliga knep.



Kram

Åh, jättefin blogg du har!

sv: tack så mkt :D

Älskar verkligen din design. Färgerna är så fina och allt. Superbra blogg enligt mig (Y)

Anmäl dig till veckans blogg hos mig=)

treevligt! :D

Okej roligt :D

Ha det så kul :D

SV; haft en bra dag? :)

Hoppas ni får det roligt! :)

Tack för din röst :)

okej :) de är jättebra!

haha ja vi hade jättekul :) Vad gör du då? <3 :) Kram L*

sv: ok :)<3

sv: ok :)<3

wow vilken snygg bloggdesign! och intressnt blogg! :) ha så kul i burgsvik ;) kram!

sv; okej (:

allt bra?

K R A M E N

Hejsan!



Det är nämligen så att jag skulle behöva din hjälp. Läs gärna inlägget i min blogg för mer information.

Tacksam för svar.



Ha det bra!

hej hej kika in hos mig om du vill!

Här var det ord och inga visor ;-)

Ta hand om dig.

Måste fråga dig en sak. Kan du rekomendera någon bra systemkamera under rimliga priser? (:

Vad har du gjort ikväll? :)

Ha så kul :)

yea (;

Helt okej :)

Vad pysslar du med nu då?

hehe ja:)

samma här =)

aww tack så mycket :)

hoppas du haft en bra dag? :)

va ör man där då?

sv. hah yapp (: <'33 vg ??

sv: hehe vad bra då :) <3

Sv: Jadå, det är bättre iallafall :)

ha det mysigt!

svar:tackar =)

Aw tack du (a)

svar: tack för dina frågor till min frågestund :)



Om du går in på den här (http://www.grsites.com/textures/) sidan finns det många bakgrundsbilder som man kan spara ner på datan. Det finns otroligt många olika att välja på och man kan själv välja vilka färger och hur det ska se ut :) Du kan ju kolla själv!



Om du vill lära dig mer om bloggdesign tycker jag att du ska använda designadinblogg.se som hjälp.



Hoppas att du fick svar på dina frågor :)

Okej, ha det så kul! :D

Rösta gärna på mig här: http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html (A) Jag är nummer 2. Det hade varit jättesnällt! :) <3

Hej, jag skulle bli jätteglad om du skulle vilja rösta på mig hos NOESCAPE ! Jag skulle verkligen uppskatta det!



http://noescape.blogg.se/2009/august/utkast-nr-1.html#comment



ha en bra dag, kram !

Vad ska du göra idag då?

nu har jag veckans blogg igen, lust och vara med? :)

måste säga att du har en himla fin header! :)

Hejsan allt bra idag? :)

Sv; tack så mycket :D

ha en underbar dag!

SV: Inget, har typ bara vilat och tittat på TV i sängen. Är sjuk "/

Sv: haha ne kanske inte, jo jag ska komma ner vet bara inte när :/ ne jag har de inte alls bra här vill verkligen inte vara här men de finns inte så mkt att göra åt dem saken:(

Vad jobbar du med?:)

Heeelooosan, va med och svara på frågan i min blogg.

Vad är äkta kärlek? bäst svar får en länkning. Pussilipussss

fin blogg! kolla in vår nya sminkblogg på www.alltimebeauty.blogg.se :D























Follow my on Bloglovin







Trackback