släktträffen igår.


släktträffen igår vad helt underbart, man känner ju inte alla efter som att dom tar med sej från sidor av deras släkt. men det var ändå super roligt, först kommer man ditt och får hälsa på alla. och sen är det den goda maten som är det bästa, grillat lamm. det här året var det mycket godare, och så gott så man var tvungen att ta lite till efter det tårta och så, super gott. tack för denna kväll alla.

första bilden (vet inte alla)
den andra bilden Nadja (min systers barn)
inte värdens bästa dag att blogga...

Kommentarer

ja, uuuuuusccch oo fyyy o bläääääää :O

Vad händer idag då ? =)

vilka söta bilder ! =)



allt bra med dig

Gott me melon :)

sv: fina bilder! :)

Jodå det är helt okej faktiskt! Händer idag?:)

jo.. tack eller vad man säger:|

aww taack :D <3



oftaa nerknarkad! Haha! Den personen har nog inte alla hästar hemma...

needå gumman du är det

Det är så himla tråkigt, tkt först om deras saker och böcker men inte nu ;)

TACK !! :D

vsg :)

nu är det så här att söta nams fyller år imorgon ! (A) glöm inte att gratta ! (a)

gud va söt hon på sista bilden va :')

sv: så lite så.

Ska kolla på fotbollsmatch om jag orkar :)

Fin blogg btw

gud vad fina de var på bröllopet :D

:)



fina bilder !

hih :)

Hur är det idag?

Tackar! :D

Vad gör du ikväll då, något planerat? :)

Fyller du 16 år idag? :o



Grattis isåfall!



Att du inte har sagt nått! :P

sv: din med(:

sv: okej :) tack! allt är bara fint.

sv: ah :) allt bra?

SV: Haha näe verkligen inte, för då börjar det väl antingen snöa eller regna ;)

Hihi oki:) Men sakerna blir liksom så töntiga du vet :P

allt bra idag? :)

sv: åh okej :D

Det verkade som bröllopet var riktigt bra? :)

Oh ja, det är min syster som ska gifta sig =) Haha.

göru rätt i :D

sv; Det ser jag framemot =).



Du har väldigt många syskon va :o?

Jättevackra bilder kollade in de nyss !

tack sötaste!

Det är bra det ! Det ska man ha på bröllop :D

hur mår du idag då?:)

Mysigt med släktträff :)

Hur mår du då?:)

nu blev jag sugen på vattenmelon! ;)

Hej !

Jag ska ha en Veckans blogg på min blogg så vill du vara med och tävla så anmäl dig bara här så kanske du har chansen att vinna :) ; http://jjennifeh.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-1.html#comment

Allt bra med dig då?=D

fina bilder:)

låter gott med grillat lamm, men undrar hur det smakar.

fina bilder, du ser ut att ha haft en bra helg:)

vad bra att du hade skoj :)

har du för dig idag då ? :)

sv; okey, samma här!

härliga bilder=)

:) ska gå ut en sväng nu!

sv: haha :)

naajs! skönt att höra du! jo det är bara bra;) har du msn ;)?=

FIN BLOGG:D

hej, allt bra idag?:)

Så du fyller inte år idag? :P

är det du som har tagit bilderna (A)?

hehe okej :)

jätte bra :)

bra x'D

sv: å mysigt :) händer idag? <3

det är bra gumman

samma här :D

samma här :D

ok=)

jupp ;D

mjo et beror på

asså jag tycker din blogg är as bra!!! :D<3

mmmmm.. i love watermelon:D

Okej (A)

okej va bra,vad gördu? kram

sv: nejmen tack sa hemskt mycket!

detsamma :) super sot!



http://livetenligtrosa.blogg.se

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

Varsegod=)

okejokej ingenting speciellt :)

Fan va gott med grillad lamm men det var ett tag sen man käkade det.. men kommer ännu hur gott det var..

Mummmmmmmmmssssssssssss... ;)

SVAR: lugnt :D

Varsegod<3

jaO ;D

såbra!

det är inte så bra med mig

haha naajsigt;) om du vill så kan vi snacka på msn :) hade varit kul. om du vill alltså(A) du ser min msn på eposten.

fortsätt checka sveriges hetaste killblogg ;)www.rsoder.blogg.se

Hur gör man så kategorier så som du har ?? det går inte på min blogg :S

Tack för svar :)

SV: Hehe, ok! ;)

Vad händer idag då : ) ?

samam här,ligger ute och solar och bloggar! :)

SV:

härligt <3

jo det är bra <33hihi

fina bilder!:)

vill också på släktträff;o

heh xd allt bra?(;

Okey vad mysigt. :)

Var det vackert då?

sv; mysigt mysigt!<3

asså din nya design är så jäkla snygg!=D

Va med och rösta i min outfit tävling!



http://elinanilssoon.blogg.se/2009/august/rosta.html#comment

Ja bilderna har jag tagi på the studio :) hur visste du det? :) eller de är kqanske vanligt att folk tar det där? :) kul var det iallafall! ska kika på fler bilder nu då :D kram

ja jag såg det nu ;D vilka fina bilder :)

Anmäl dig på veckans blogg på min blogg!

hej sötis.. vilka fina bilder, du är så duktig med kameran :)



haft en bra helg?

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback