Bröllopet är klart!

godmorgon nu ska jag börja och berätta om fredagen, först när jag skulle sova i torsdag kväll kunde jag inte somna vet inte varför så jag var trött på bröllopet. (jag var inte nervös) först åkte vi till min syster och fixade oss vid 12:00 åkte vi till sandviken. klcokan blev 14:00 där frame var Mamma Jörgen Prästen Angelica & Jag. dom om badade när vi var där kollade helt paff på oss. men det fick dom göra.



här skulle vi ta ett kort på hela familjen om man säger så, och det tog ett tag innan man fick åka där ifrån efter som mamma och Jörgen skulle bli fotade. men vid 16:30 kom vi bort till Rone.(där vi skulle äta) först fick vi en drink, efter det fick vi soppa. Sedan maten (kött & potatis) sedan tårta och mer små gott. vi blev klara i Rone vid 22:00 och fick åka hem där. kvällen och dagen var underbar. ni får se bilder sen men jag måste hinna svara på kommentarer.


Kommentarer

`SV; aha, vad roligt(=

Kul att du hade en bra dag!

Fina bilder!



Allt bra?

Kram =)

Vilket vackert bröllop :D

ååh va fina ni är .D

Sv: gud vad mysigt!

om jag gifter mig ska det också ske på antingen en strand eller en klippa :)

Underbara bilder ;:D

Så vackra bilder!

SV: har saknat dig också gumman :)



hur var det på bröllopet?

sv: åååh va fina bilder du har tagit! sjukt fin bild på bara dom två :)

naaw, fina bilder =)

Fin fina bilder :)

hej beatrice är allt bra med dig !? :)

gillar din header!! kram på dej

vad kul<3

nä, det e dumt maha! Gotland är nog stället att gifta sig på.

SV:

vilka fina bilder !

alltid kul med bröllop! <3

Hoppas allt är bra med dig gmn<3

Åh va vackert bröllop! Snygga bilder :)

Sv: Okej härligt! :) Fina bilder

Fina bilder :D

Gud vad fint o mysigt att gifta sig vid vattnet.

Det är någonting jag kommer vilja ha med på mitt bröllop sen om några år :D



Hade du roligt då ? :) kram

verkligen saknat dig :D

Jätte fina bilder! Kram

/ www.aryas.blogg.se

Fin blogg! Besök gärna min! =D

tack gullis :) älskar bilderna på dej i headern :)

Fina bilder du tar! (:

x

okej=)

finderar på att simma lite o sen sola.haha :D



btw, så gud va fina bilder !

aha, okej :(



<3

SV: okej va roligt :D

Ja ska definitivt berätta vad jag tycker om de :)

Vilken vacker brud =)

ser Kul att vara på brölopp, har aldrig varit på det :)



Hoppas du får en bra dag!

SV: Fina bilder! Mysigt med ett strandbröllop :) Det skulle jag kunna tänka mig att ha om jag gifter mig någon dag. Allt bra med dig?

Guuud va vackert! Grattis till turturduvorna xD

svar: hehe okej :D fina bilder var det med!:)

Så vackert med bröllop =)

inte tacka gumman :D

TACK! =) Hoppas allt är bra med dig!

fina bilder :)

Jo det är bara bra med mig med tack =)

ah, :)



:/

hjärtat <3<3<3

sv. hehe aa de´kan man säga tkr jag ;)

ja ! :)

bara för att alla gillar dig :D

=) <3

svar: varsågod :D

SV: Japp gör så ! :)

Annars kan du alltid lägga till mig på msn :)

SV: Haha, tack :P vad gör du da? :D



puss!

Vilket fint bröllop! :)

Härligt! Det är bra med mig =)

Ska faktiskt också på bröllop, i oktober. Har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig! Haha =)

svar: okej ;D

vad gör dudå?

Sv: Ingen orsak! :)

SV: Ok, har ingen aning var det är..men jag var iaf i visby och innan när jag har vart på gotland var det i lau nära ljugarn! ;)

Tack så mycket :D

härligt :)

vilken fin brudklännging:)härliga bilder oxå!

vilka härliga bilder! :)♥

Vsg!

sv: taack :)

fina bilder

kram

Super fin blogg! allt bra med dig idag? :D

fin blogg(a)

SV; okej :)

vad gör dudå?

vad fina bilder :)

sv; hehe okej, då är vi två! :)

Alltid fint med sommarbröllop :D

Fiint! jävligt snygg blogg! och fina bilder du tar! hur är läget?

Checka Sveriges hetaste Killblogg!! Rsoder.blogg.se

SV: Aaa, förstår det :) jättemysigt ju!



Jodå det är bara bra med mig, lite varmt just nu men annars så :)

Så fint! Ser fram emot fler bilder!

Gud va gulligt, riktigt sött par :)

WOW!! :O helt sagoligt fint det va! :D

addat dig gumman

åh vad fina bilder! :] vilket fint par!

jätte fina bilder :DDDD

Va otroligt fint att gifta sig så där vid vattnet =)

Oj så otroligt vackert det ser ut och är. Hoppas ni hade en bra dag. Kram

gud vad fint det var:)

ohh vad mysigt:) Vad ska du göra idag da?

Vad fint bröllopet verkade =D

sv: tack :) fina bilder själv.

allt bra?



hoppas att du vill rösta på mig som veckans blogg hos: http://stockholmsbabes.blogg.se/2009/august/har-ar-ni-som-ar-uttagna-till-tavlingen.html jag är nummer 6 :) blir jätte glad om du tar dig tid och röstar på mig :D

Underbara bilder :D

fina bilder :) !

Härligt!

Fin klänning du hade ;)

Hoppas du hade det trevligt!



http://vackrasystrar.blogg.se



http://vackrasystrar.blogg.se/

Vilket vackert och mysigt bröllop:) Vad perfekt och tur dom hade att dom fick bra väder så dom kunde vara ute:)

gud vad söta bilder.

kram

Gud vilka fina bilder=)<33

vilka fina bilder, verkar som en trevlig bröllop:)

vilka fina bilder :) jag älskar brudens hårfärg! har försökt färga det så men det har inte gått så bra... haha. ska vi lägga till varandra på bloglovin sötnos? <3

Underbar platts att gifta sig på! :D

gud vad vackert! ha en bra dag, kram

super fina bilder ben :) <3 hihi många syskon du har :P

SVAR: okej, gud va mysiga och snygga bilder !

kommer det fler bilder från bröllopet?

Gud va fina ni är :)

du kan gärna ta en titt på min blogg ? :)

kram <3

Välkommen hem ;) ! Fina bilder hahaha :D .. vad ska du göra nu när du är hemma då ;D ?

nu har jag lagt till dig sötnos :) kram <3

Vilket fint bröllop :D

Naaw vilka extremt fina bilder !(:

Fina bilder!

Vad lyckat det verkade va:D

Så fina alla var, såg jättefint ut!

åh så fint :)!

BNär kommer nästa videoklipp då :D?!

Fin fina bilder! :D

fin bukett hon har!

Härliga bilder

Jättevackra bilder!! Och inte bara från bröllopet utan de andra med, du är jätteduktig!!



Läs gärna min blogg!



www.minkilojakt.blogg.se

Oj vilken mage Eva har fått :) de går fort ;)

Haha, gillar "familjebilden" Ingen ser åt samma håll, eller jo typ Jonathan o Fanny ? Men vad tittar Angelica på? :O Haha

fin bruden var :)

fina bilder :D

nice !:s åga s bra ut ju! :D

sv: haha det var härligt (A)

Åh, vilket mysigt bröllop! :D

Fina bilder! :D

Ser ut att ha varit en underbar dag!!!

Vackra foton!!



// sophia

Vad mysigt med bröllopp.. ska också på bröllop snart!:)

Vilket mysigt bröllop det verkade vara:) Hoppas dem får en underbar framtid tillsammans!

Vilka fina bilder :)

sv: häärliga bilder! :D och grattis till dom :)

Fint :D Grattis också!

mysigt :)

Mysigt med bröllop : )























Follow my on Bloglovin







Trackback