vad gör man i Burgsvik ?


Nu ska ni få veta vad man gör i Burgsvik bara för att det finns så många som frågar.

Man kan vara hemma hos Tom och vara med kompisar man kan vara nere vid stranden men dom som bor i burgsvik. men kan gå hem till min älskling. det finns mycket att göra där, som igår då var jag där. och var med några från Burgsvik. nu fick ni veta detta med.

som sagt jag vet inte när jag skriver men idag blir det nog att vara med Moa får se vad vi hittar på.

rösta jag är nummer 21 [klicka här då]

Kommentarer

Haha ja :) hur mår du

jaa, de är helt sjukt. Lixom sover dom aldrig, haha nej men jag följer nåra hundra bloggar så egentligen är det inte jättefarligt!:)



vad tycker du om svininfluensan, vem ska betala?

SV; typ inget ;P

allt bra med dig annars?

Ok, allt bra med mig med =)

Röstade på dig!



kram =)

:)



hoppas du får en bra lördag iaf ! :)

ja :D

jag kan rösta på dig<3

Har du bloglovin?

alltid kul att träffa polare ;)

nej jag vet faktiskt inte..

Okej (:

sv; tack <33



röstade förreseten på dig :)

Allt är bra med mig :)

Vad händer idag ? :)

Sv: :)

verkligen inte :(

tacktack ! :)

Det är bra med mig också :) ska du göra idag då

gillar du mina bilder?<3

Varsågod, du skulle ha gjort samma sak för mig



kram =)

Okej , Jo jag med :)



Åh tack !

bra fråga!

:D

godmorgon..Allt bra?

Hej sötis :)

kolla på friidrott o försöka fixa en ny design till min blogg :) ingen som vill hjälpa mig :P

snälla kan du inte ställa upp ?

kram

SVAR: Tack :)

Ska tvätta fönsterxd<3

Nja inget,:(

Ha en bra Lördag!!:D

tack! :)

TACK så mkt! =)

godmorgon!

inte mycket;)

vad gör du nu ?

men du det e lugnt =) alla har sina dåliga blogg peroder eller sinda dåliga perioder överhuvudtaget så det e lugnt =)

ingen aning vart det ligger haha:)

Hur är det med dej då?^^

hehehe okej :P

sv:tack så mycket ;)kram

fan va härligt! :D

du får ha en bra dag jU! :D

sv; hepp.

Sitter här och kollar in bloggar :)

allt bra? :)

ja :)



- har du nån fråga du vill ställa? isåfall så har jag en frågestund nu.

sv; Tack sötan =).

hihi ;p

Hehe. Ja.

Vad gör du idag? =)

Sv: hotmail :P

Jo, du skrev ju till mig :D Men de kankse inte e så lätt :(

Jag ska rösta, men kan vi lägga till varandra på bloglovin då ? :)

allt bra då? :)

sv; Mitt öga?

haha nej gud inget speciellt med det ju :)

ha det bra.puss!

haha okej, bra att veta ^^ ;)



sv: ja ellerhur? :/

nu ska jag vi snart åka på selonger igen! kram!

skönt att höra du;) det är bara bra med mig lite bakis bara men annars är det bra:) själv :)

Kolla Sveriges hetaste killblogg rsoder.blogg.se

svar.Så är det ;) du liknar lite lindsay lohan när hon var yngre på dina bilder på din header.

Tack så mkt :D

nu har jag röstat på dig! :)

Sv; Ja, det är ganska skoj :) haaha :)



Jag har lagt till dig som länk nu..



Ha det bra!

tack så mycket :D

absolut :D

Passa på, nu har jag frågestund på bloggen :)<3

SV: haha jag håller helt och hållet med dig ;)

har aldrig gillat Paris Hilton!



allt bra annars? :)♥

Allt bra med dig? :)

hmm vad skrev jag?

sv:Ne har inte hunnit göra så mycket, bara stigit upp ska snart bege mig till gymet fördriva lite tid där, regnar som fan bara ush!

:) allt bra annars då?

tack för att du röstade<3

sv: hehe okej! :)

diggar din design

hehe okej :D allt bra idag ? :D

jaha jobbigt :/ äsch då vet dom inte vad dom missar! =)



hoppas du får en jätte bra dag :) kram

fin blogg:)

Fin blogg! :)

SV: Ja, faktiskt. Själv med eller? =)

nu kan du läsa mitt inlägg om va jag gjorde igår ;)

va ska ni sötnosar göra idag ? :)

kram'n ♥

sv: så bra <3 jodå de e bättre. Tror ja

vilken fin blogg & din haeder var jätte fin!

följa varandra via bloglovin? :)

Jätte fin blogg =) Hoppas allt är bra =) kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback