borta nästan hela dagen.

Foto: Beatrice Jakobsson

 

godmorgon, snart åker jag och mina syskon iväg för att handla sen ska vi hem till min syster och fika. så jag blir nog hemma senare mot eftermiddagen. vad ska ni göra idag ?

 

blä för er som bara tar bort mig på blogloving, säg till i stället för jag tänker inte sitta och läsa era bloggar. om ni inte läser min. vissa bloggar vill jag läsa och dom läser jag utan att dom behöver bevaka mig. fan vad sur man blir på sånt, töntar.

 

kommer hem runt 15:00 igen kanske.


Kommentarer

hihi:)



ååh, sånt där e så irriterande!

men jag tycker din blogg är jättebra och jag följer dig via bloglovin =)

För mig blir det att fixa lite saker, annars blir det att bara slappa inne. Inte så skönt att vara ute när det är nästan -8 grader :)

Ha en bra dag :)

Kram

mysig bild!

Fin bild. :D Ser mysigt ut. vart bor du?

tack så mycket! din med ju, värsta mysig :)

okej nä inte mycket alls heller du!

:D GÖr du ? :)

fin bild!:)



vad gör du?

Shiiiit, vad fint! Vill också ha så fint med snö och allt :(. Fast vi har faktistk fått lite snö nu (a).

sv: hehe aa ;)

Ehh asså det går jeu uppåt hehe :P

allt bra idag?

va bra! :D

måste springa till bussen nu. kramis

grymt härlig blogg!

svar:

det är sådära med mej. men inget speciellt :)

Haha, jag såg på din länk att det stod Sara Ekström, min syrra heter det ;) :P

jag har dig på bloglovin, för jag tkr din blogg är riktigt bra :D



va tkr du om min senaste text ? :D

mysigt mysigt :)

härlig bild :

åh, va mysigt det ser ut där!! är det på gotland?



sv: taaaack :D jag är väldigt nöjd med den!

SVAR: JAA:))



men guud vilken mysig stad (A)

hur mår du? :)

sv; gött! :D

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



KRAM

okej, jag ska snart duscha :)

sv: ja det är jatteskönt

KRAM

jaa. :)

sv: det låter härligt!



tack:D

görs ? :D

ok jo de är nice förutom att jag har mensvärk .-.

fin bild :)

Härligt!=)

de är bra!

ställ gärna en fråga i min frågestund!!

Sv: Tackar! :D

ja det förstår jag! :D pizza är typ aldrig fel.



tack detsamma! :) vad ska du hitta på idag?

kram



p.s. ja visst blir man less på sånt! jag har i alla fall lagt till dig nu! vill gärna följa din blogg! ;)

Det är bra med mig med tack =)

Vad görs?



Fin bild!<3

gud vilken härlig bild!!

Följ bara dom bloggarna som du gillar vet jag:)























Follow my on Bloglovin







Trackback