bröd eller igelkott?


Foto: Göran Nilsson

Jag står raden längst upp och 3 personen

titta vad jag och pappa hittade idag, jag som har letat efter den så mycket och äntligen hittar vi den här bilden. sen skulle jag då leta efter flera bilder på mig tills jag kollade ut på gården. ''titta pappa där ligger en död igelkott'' pappa börjar skratta, nej det är bröd. ''ska vi slå vad säger jag'' sen när vi går ut vissar det sig att pappa har rätt ändå. det var en bröd bit med frön på som såg ut som en igelkott.

haha, aja det var ju kul tills pappa hade rätt! :)

Kommentarer

Precis :)

göra ikväll då?

hehe aa:P

de e franskt... ja e halv fransk :)

svar; jo:)

Okej, mysigt :)

blir nog bara att ta det lugnt.

jadå, imorn ;D

Hahaha jättekul det där med brödet xD

- haha:D

Sv:Ok!! :)

Brukar du äta godis??



//Maddis<3

Yes :D gjorde du igår då? :D

Svar: Okei:) Jorå det är bra :)

Svar; får hoppas det:), får hoppas att det fixar sig med minneskortet i morgon"/

Kram

Händer ikväll?? :D

Sj ska man bara ta de lugnt. :)

haha verkar som om alla i din familj ha de :D

haha okej ;)

naa festa som sagt :)

pappa e född i frankrike, men ja har aldrig varit där själv..

aaa verkligen då går jag hellre på fullpåris en dag då de är lugnt =)=)

sv: härligt jora allt är bara bra ;)

haha ja ;D

sv: jo den var kanon:D

Hahaha :D

Svar; Haha :] tacK:D

Sv:Okej!!



//Maddis<3

Haha xD Men bröd igelkott, same sh*t ;) ojj det sär lät lite .. konstigt, nee.. Men tur iaf att de inte va en igelköttt (=

sv. no no no nooo

Hahah, bra där beatrice ;D.

hihi, så fin bild xD

SVar; Sofia



www.soffanfotar.blogg.se^^



Hjälp mig vad jsg aks ha för tema:D<3

ska vi tipsa om varandras blogagr i något av våra inlägg?:):)

SV; haha min med faktiskt, har inte upplevt mycket av denna dagen, sovit det mestam vakande för nån timme sen :D



häänder ikväll?

svar; jaa :D

allt bra min igelkott! hahah

Hejhej :)

Jag är med i veckans blogg hos www.tyypangelicas.blogg.se skulle betyda jättemycket om du ville rösta på mig! Jag är nummer tre (www.nixie.blogg.se)

Kram

:)):)

sv: ja det är ju bra men i lilal staden här kommer ju alla bra sakerna vara bra under en kort tid, kan jag tro.

Hoppas du också kommer upp där:D

och tack.



Låter som att alla är sina rum så där ofta, hehe.

haha men hur tusan kom brödet dit?:O

hehe;p allt bra me dig?

Snälla hjälp mig. instruktioner under inlägget "hjälp mig". Hjälper du mig? Då hjälper jag dig en annan gång:)

Vad fin du blev på fotot :D

sv. haha aa XD

btw. va kmr bilden från uppe ;O ?!

ja vad tycker du?<3

Haha när jag såg ditt godis stack jag till konsum o handla:$ hahaha

sv: ja precis :)

Görs?:)

Är bilden från konfan? :P

Svar: Jadå:) Händer annars?

söt :D

fin var du :D























Follow my on Bloglovin







Trackback