det gick inte att sova..


foto: Beatrice Jakobsson

Godmorgon, har ni sovit gott ? det har inte jag, först skulle jag försöka sova igår kväll. försökte sova vid elva tiden, men det gick inte. sen när klockan blev ett så skulle jag försöka igen, men det gick inte alls tror jag somnade vid två i natt. det var full måne det kanske gjore så jag inte kunde sova?

aja, idag vad händer då ?
nej det blir nog mest data för min del tror jag. vad ska ni göra ?

kolla gärna in och kommentera.
http://kriistiinaaa.blogg.se/

Kommentarer

Sv; haha :P



vad du är duktig på att fota =)

yes! :D

Händer idag? :D

Okej toppen :)

hemma jag också :)

jaa:D

hihi:)

vad gör du ?:D

jo det är fint!

Jag har sovit bättre än vanligt och bra första natten på hela lovet:)

Synd att du inte kunde sova:/



förresten, om du inte redan sett har jag börjat den där bloggtävlingen!

haha ja! ;)

vad gör du?

Sv; hehe varsågod =)

fin bild: )

okej :D Skall du byta snart? :)

blir data för mindel med.<3

sv: hahah precis ! :D

haha nä håller med!

jag fattar inte vart det här året tog vägen!

Nyårslöfte??

ja det är verkligen skit kul (:

Sv; tack så jättejättemycket, sånt är alltid roligt att höra =) tänk att bara några ord kan göra en så glad hihi :P

sv; jo samma:), funderar på

att städa min klädhylla.

haha ;D

samma

SV: Jo.. o det visade sig va halsfluss... Blää..



KRAM

ja, dom är såå söta :D

SV: Ja hoppas verkligen jag med... Vill ju inte vara sjuk..



KRAM

sv;samma här igentligen xd

Okej :D

jo, sovit rätt bra :)



åh, är alrig inne på msn- men bra iaf.

och skicka mess till mig då.

söt ;*

Aha^^ Den var i alla fall jättefin=)

Ja har Frågestund på bloggen , lust o fråga ?

Ja har Frågestund på bloggen , lust o fråga ?

tack =D

jag ska gå en sväng till stan :D

sv; aha :)

det är inte så bra att ha

svart man måste damma den minst 1gång

i veckan XD

SV: Ja verkligen.. då vill man ju vara frisk..

vad ska du göra+

saknar du skolan då? ;)

Inge lust o fråga vah?

det gör jag faksti också :) lite ;)

sv; ussch! :)

okej sry :(((

men jag längtar inte till ALLA prov vi ska ha :(

Tack för din fråga/frågor! :) Jag hör av mig när svaren ligger uppe :) Hur mår du idag då?

hej tjejen:) allt bra med dig? hoppas du haft en underbar jul:)

Du har inte tid och lust att snygga upp min bloggdesign lite? :) kraaam

Jag hade också svårt att sova igår! Kanske hade nånting med månen att göra för det har jag hört kan påverka...

Hejsan!

Allt bra med dej idag? :)

ja precis :)

Var väl inget^^

Vsg;D hihi japp:D

Jo nu innan jag lägger min blogg åt sidan ett litet tag eller minskar på bloggandet i alle fall så tänkte jag ha en frågestund, skulle vara jätte roligt om du ville ställa någon fråga ? =) kram !

sv; Tack dsm! :)

sv;

härligt att höra :D!!

jo, vi har bara väldigt mycket snö här så det är lite kallt. men annars är allt toppen :D!

ne, sov inte heller så gott!

Härligt! Jo, jag mår också bra.. men är bajshungrig

ja precis, när börjar du? :)

sv; Blir så med systrar ;D.

sv; :)



har du fått något roligt nu i jul? :)

ok najs :) jodå helt ok med mig, inte toppen iaf har lyckats bli sjuk:(

ok men den va snygg :)

SV: Okej :D

vi snackar just nu på msn:)

sv;

ojjdå det var inte mycket snö.

Här i Skellefteå är det nästan så att vi önskar att vi inte har någon snö, det bara väller ner och man måste skotta varannan timme typ!!

vi har över en meter, det lovar jag!

Vad ska du göra ida då?:)

Haha kanske ;) Men vad?

Hm .. :D får väl hitta på något

Haha, så jobbigt. Mna blir typ beroende av datan

sv; jo samma :)

Sv; ja men visst är det så =)

Haha! :D

thihi :D

Svar: ah det är klart ;) du som tar så fina bilder :) vad ska du välja för gymnasielinje?

jag hade tyckt det varit lite coolt att vara skådespelerska eller designer ;)

tack så mycket! :)

sv: tack så mycket :) gör mitt bästa ! :)

TACK för dina frågor ! jätte snällt att du ville ställa några :D Kram !

jupp :) ska gå till stan lite senare för är trött just nu

sv: Nej tyvärr inte.

Hur är det med dig idag & killen med ? :)

sv; hehe ja :)

fin blogg =) vad gör du? =)

jag har precis ätit lite frukost :)

jaha, okej;)

den åttonde :(

Äsch ;) haha

Jadå=) Har precis haft lunch, solen skiner och jag slutar om ungefär tre timmar^^Själv?

sv: Vilken film? :P<3

SV; samma här, ska ta och packa lite ! :) kramkram

Vilken fin blogg! Jättevackra bilder. Hoppas du får ett Gott Nytt år!



xxx























Follow my on Bloglovin







Trackback