en till idol bild från Johanna


Bilden är gjord av Johanna [länk]

tusen tack för denna fina bild du har gjort, + att hon fyller år idag så det här blir så bra. därför tycker jag nu att alla går in och säger grattis till Johanna. ni kan med skicka in idolbilder om ni vill.

mina ord till dej, tack så mycket för den här bilden. och nu hoppas jag att du har en toppen dag, efter som det är du som fyller år. och dte är din dag, se till att den blir bra.

säg grattis till johanna som fyller år idag [ LÄÄÄÄÄNK ]

Kommentarer

Vad gör du idag då? :)

Vad fin du har gjort din blogg ju!:D

Härligt=) blir nog inget speciellt=)

sv; jorå bara bra, händer idag ? :)

kram

Bloggar och lyssnar på musik:)

maha tack :)

sv: okej ;) är med en kompis ;p

tack desamma, jätte gulligt det där med snön. ;)

Tråkar:))

det är skit bra med mig :D

aw tack!

svar: Inget spceillt faktist .. :)

vet inte...känner mig underlägsen om jag gör det...

Kul !



RE : Tack för din åsikt !



Ha en bra dag ! :*

:) Händer ida?

Japp:)

Har det!!;)

gissa kändis ? :)

luftslottet som sprängdes :D

Har gjort det;DD

sv: okej ;p

Ja det tycker vi verkligen, den var jättefin:)!

hihihi :)

sv: haha aa tack :)

varsågod! :P

gud va roligt med idol bilder, jag får aldrig såna:/

Japp:)

allt bra?<3

tack så mcyket!

haha vad ska du göra idag då? ;)

nej , jag har aldrig fått en sån idol bild:D

jaa, det hade vatt skoj om du gjorde en (A):D

säger inte om det är rätt eller fel.. men jag du får ju se om du får en länkning ikväll :)

:D

Hej gumman :) Hur är det med dig? Hoppas allt är jättebra :D KRAM

bara bra, vad händer idag då?<3

SVAR: Jag förstår det, man blir alltid så nedkyld..:) det är bra med mig med, hihi ;D

den är grym (Y) jag lovar! :)

SV: Mm, ska nog börja med det idag ^^



Fin idolbild! :D

va händer? :)

jodå det e klart:)

hehehe jag vågar inte..XD

samma här faktiskt=)

Fin blogg(:

Vad ska du göra idag?:)

sv; okej ! :) självklart ska jag gratta henne ! :)

emh, jag ska också städa och sånt dära ;) måste ju göras inför julafton :)

kram

Svar: Okej, trevligt. :) Jag ska träffa ett par bekanta och äta och dela julklappar ikväll. :) Innan det ska jag sitta här, fixa mig och plugga körkortsteori. :)

jätte fin!<3

sv; Varsegod! :)



Vilken fin bild! :D

vad gör du nu då? :)

aaw tack sötnos! ska behålla den, eller göra en ny.. men jag säger självklart till iaf. :*

såsött^

Haft en trevlig dag?

Och föresten vad tycker du om min kompis när hon sjunger? kolla på min senaste inlägg!

KRAM!♥

söt du är bea :)<3

Haha, va kul :D























Follow my on Bloglovin







Trackback