flickan som lekte med elden


Bild: google

flickan som lekte med elden, den filmen såg jag och moa igår men jag har inte sett den första. men det gick bra ändå, den är värd att se. men jag är alltid lika rädd för folk som dödar andra, sånt är jag så sjukt rädd för. och blod det är super äckligt tycker jag. så filmen var kanske inte värdens bästa och se på kvällen. men den är värd att se.

godmorgon,
nu är jag vaken och jag och moa ska snart äta frukost tror jag. sen efter blir det nästan att ta bussen hem. jag tar bussen klockan tolv. så det blir nog inge inlägg mer förän jag är hemma.

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

va gör du? :)

din röst är nu godtagen,

håll tummarna för din favorit!<3

**



tråkgit;/ men ny header iaf, :) O) FIN! läget !?:)

sv: Yeeey :D Tummen upp för den ! :)

Ha det så trevligt ikväll då!



<3

sv: Okejokej :) jag vet inte riktigt :D

alla dom där 3 filmerna är grym!

den sista är nog bäst =)

usch jag har sett den första, så brutal men ska nog se den andra ändå för som du säger kan den vara värd att se :)



Fint du har gjort om i bloggen :D



Svar: aha okej :)

Haha okej !

Händer idag? :*

**



härligt ! joo de är finfint, görs då?!:)

jag tar det lungt! :)

Fotografera !

jorå :D haha!

allt bra idag? :)

JA ! :D Var filmen bra som ni titta på då? ;:D

sv: Hehe aa :P

** Okej:) Jag ska strax åka in till stan:)

Den är bra. :(

Tycker du att jag ska ha en designutlottning någon gång? :)

:) Jag tror jag gör det!<3



Nu är det två dagar till julafton :D

Svar: haha precis :P Vad händer i eftermiddag då? :)

Den där har inte jag hunnit sett än =) Vi har den hemma, men jag har inte orkat :P



sv: Tack =)

Din design blev jättesnygg!:) Vintrig och fin!:)

jag såg den också igår:)<3 Den är riktigt bra men läskig(a)

åhh den filmen är skit bra. Visst? :D

Vsg;)

Görs?:)

jag skrev senaste kommentaren :D

sv: haft en bra dag än så länge?

KRAM

Vad görs?:)

sv: vadårå? :(

Varsågod ^^

Händer?

jag har faktiskt inte sett den där filmen, måste ta och göra det:)!

vad gör dudå? =)

ja gör det, super bra! bästa filmerna jag sett :)

jo det är väla okej. har viljat ringa min kurator sedan igår bara men jag vågar inte.. :P

den är bra :)

Ja den där var rätt så våldsam men lite overklig. Dock gillar jag den ändå. :)

sv; så lite så :)

Allt bra ? :D

Kram

svar: Tack så mycket! :) <3

Den skulle jag villa se :)

sv: aja okej :)<3

jag har inte sett filmerna men böckerna är riktigt bra =)

sv; jaa! ;O

sv: okej, jag svarar på kommentarer ;)

hahaha ;D

Jag har sett ettan men inte denna, måste nog se den =)

Hejsan!

Fin blogg du har. :)

Vad ska du göra idag?



--------------------------------------

Gör gratis personliga design!

hihi okej .. du e ganska duktig på att fota +

har du nån intresse för det ?

jag måste se trean nu :D

Ha en fortsatt bra dag!

jag ska åka in till stan med mamma :D

Flickan som lekte med elden är mkt bättre än den första så du missade ingen ;) ^^,

vilken tur du bäst om män som hatar kvinnor eller flickan som lekte med elden då!? :D

den filmen är så bra! :)

Fin blogg btw :)

Vadå i ditt inlägg? ;o

Oj, jag skulle nog tycka att det var svårt att förstå om jag ite hade sätt ettan innan :O (jag har sätt båda)























Follow my on Bloglovin







Trackback