första dacember


Bild 1: pepperoni fotograf (svenska lärare)
Bild 2: Tobias fotograf (klass kompis)

första bilden är på mig när jag har svenska & den andra när jag har musik.

första december
idag och det började med att försova sig och fick mindre tid. men den tiden räckte mycket bra till mig ändå. skolan idag var helt okej, vi gjorde inte alls så mycket. sista lektionen hade vi slöjd nu är jag klar med mitt kudd överdrag, så snyggt! ;)

har inte kommit något snö ännu, jag som vill att det ska snöa idag.
har ni snö?

Kommentarer

hejjsan jätte söt blogg :) hur länge har du bloggat?:)

sv: tack

ska vi lägga till varandra på bloglovin?

KRAM

Hejsan! :)

Besök gärna vår tvillingblogg:

www.nattievikkie.blogg.se :)

Hoppas vi ses i vår blogg sötnos <3

Åh :D har precis beställt en gitarr :D:D

Jag vill också ha snö, speciellt mycket :P

Sv: hehe jo det är bra med mig!

vad bra :D

jo, finfint här :P

Nej, här är det ingen snö! :(

att du är söt ja! :D

Okej, nej jag har helle rtinte gjort så mkt undera dagen,. bara varit med en kompis:) Hur är läget då ? allt bra ?=) <3

jag vill med ha snöö :D

<33

Det vill jag med :D

inge snö här ;D

Jag hatar att försova mig xd

händer hos dig ?

åh är glad att jag slipper slöjd numera ;)

Ingen fara:D, vilken färg tkr du?

vi har lite lite snö (A)

Onej=)

Sv: japp!

hur mår du :)♥?

bilderna va fina:D

kul :)

ah okej, jag har haft en riktig slappar dag idag, riktigt skönt =) så vad gör du nu då ?

Sv; Tack;)

yesyes, är det paparazzi efter dej på fotorna :D

så lite så

gud vad fin du är! :)

nja ;D

inte så jätte länge:)

kan du spela? :O

tack detsamma!

så lite så :)

Jag tänkte ha en frågestund, ställ gärna en fråga?:)

Fina bilder(: <3

Nepp ingen snö här! Hoppas det kommer:)

Kram

=D

ingen snö här inte =)



jobbigt när man försover sig :P

Vi har inte fått någon snö, men minusgrader är iallafall ett framsteg ;D.

hej!

hur är det ? :>

Fin blogg :) även väldigt roligt att kolla när de är så mkt bilder :D

hihinejdå :*:*

du är så sjukt fin tjejen! JAG BLIR AVIS ;*

ne vi har inte fått snö än:/ det har bara regnat här hela tiden.. men nu börjar det bli lite extra kallt så jag tror att snön snart kommer!:D



ni har snö eller?(:

Verkar nästan som att bara jag i bloggvärlden inte vill ha snö:P Förutom till jul då.























Follow my on Bloglovin







Trackback